شناسه خبر: ۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

لیفت صورت خانگی | لیفت صورت با آرایش

خیلی آسون و بی هزینه با آرایش کردن لیفت صورت انجام بده + فیلم

اگر حس می کنید دچار افتادگی پوست شدید و قصد استفاده از داروهای شیمیایی رو ندارید؛ این مطلب برای شماست.

لیفت صورت

پر بازدید

ترینی‌ها :

افتادگی پوست بعد از گذشت سی سالگی برای اکثر افراد پیش میاد. راه حلش چیه؟ لیفت صورت. این روزها اکثر آرایشگاه ها و پزشکان با استفاده از داروهای شیمیایی لیفت صورت انجام میدن اما شما چقدر از سلامت مواد استفاده شده مطمئنید؟ این مطلب راهکارهای لیفت صورت با آرایش رو بهتون آموزش میده. 

 استفاده از یک پرایمر خوب

استفاده از آبرسان و پرایمری که قابلیت پر کردن منافذ باز پوست را دارد به شما کمک می‌کند که ساده‌تر مراحل زیرسازی را اجرا کنید. دقت کنید که بعضی از پرایمرها خاصیت رطوبت‌رسانی بیشتری دارند. اما در پر کردن منافذ ضعیف‌تر عمل می‌کنند. بنابراین باید پرایمرهایی را انتخاب کنید که به خوبی خطوط و لایه‌های صورت را پر و پوست را یکدست می‌کنند. همچنین پیش از استفاده از آبرسان، با نوک انگشتان خود پوست صورت را به آرامی و به سمت بالا ماساژ دهید.

از محصولات پودری و اکلیلی خودداری کنید

در حالی که بیشتر پالت های کانتورینگ مجهز به سایه های اکلیلی و پودری می باشند، پیشنهاد می شود که این محصولات را روی برخی از بخش ها به کار نبرید. یک بخش اشتباه برای استفاده از این فرمول ها بالای استخوان گونه هامی باشد (جایی که خطوط پنجه کلاغی به گونه ها می رسند)، زیرا این کار تنها موجب چشمگیر شدن و قابل توجه تر شدن چین و چروک پوست می گردد.

 

کرم پودر

ایجاد یک پایه صاف و یکدست به عنوان بوم برای استفاده از آرایش اولین قدم برای دستیابی به ظاهری بی عیب و نقص است. همچنین به آبرسانی پوست کمک می کند و از خشک شدن آرایش شما جلوگیری می کند. کرم پودر را با استفاده از یک اسفنج آرایشی به خوبی روی پوست پخش کنید.

به دنبال لوازم آرایشی کرمی باشید

از رژگونه ها، برانزرها و هایلایتر های کرمی استفاده کنید زیرا در ایجاد یک نمای لیفت شده طبیعی روی صورت، مهارت بالایی دارند. برای این که با دقت از این محصولات استفاده کنید، توصیه می شود از یک براش و یا نوک انگشتان خود برای ضربه زدن آن ها روی پوست کمک بگیرید تا در نهایت نمای ملایم و ظریفی روی صورت دیده شود.

لیفت صورت با آرایش

کانسیلر را در گوشه خارجی چشم به سمت بالا بلند کنید

استفاده از کانسیلر در گوشه های داخلی و خارجی چشم و بردن آن به سمت بالا برای لیفت کردن چشم ها همیشه ظاهری عالی می دهد. این تکنیک به ایجاد نتایج زیبا و استفاده کمتر از کانسیلر کمک می کند.

از هایلایترهای مایع استفاده کنید

هایلایترهای اکلیلی می توانند گونه های تان را درخشان نمایان کنند اما بهتر است از هایلایت های پودری به این منظور به کار نبرید زیرا می توانند چین و چروک ها را واضح تر نشان دهند. در عوض از هایلایترهای مایع به کار ببرید که بدون مشخص کردن چین و چروک ها می توانند به خوبی صورت تان را لیفت شده نشان دهند. یک هایلایتر مایع با نمای براق و شفاف روی بالا گونه هامی تواند چشم های هر کسی را به سمت چهره تان جذب کند و این تصور را به وجود می آورد که گونه های تان لیفت شده است. مزیت دیگر این محصول این است که اصلا به پوست نفوذ نمی کند و در چین و چروک ها انباشته نمی شود تا آنها را مشخص تر و آشکارتر نمایان کند.

 آموزش لیفت ابرو خانگی

 

خط چشم کشیده

کشیدن خط چشم قطعا می تواند به کشیده شدن صورت و ناحیه چشم شما کمک کند. به جای پایین آوردن انتهای خط چشم، می توان آن را به سمت بالا برد تا ظاهری کشیده داشته باشد. این کار باعث می شود چشم ها بزرگتر و درخشان تر به نظر برسند.

بلند کردن مژه ها با ریمل

برای اینکه مژه های خود را به بهترین حالت برسانید، سعی کنید ریمل را به جای پهلوها، روی وسط چشم خود متمرکز کنید.

لیفت ابروها

برای لیفت ابروها برس را به سمت بالا ببرید و قوس ظریفی به ابروها بدهید، این تکنیک ظاهری کشیده به صورت می بخشد. همچنین چشمان شما را شاداب تر و بیدارتر نشان می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد