شناسه خبر: ۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

معرفی انیمیشن | انیمیشن سوپر ماریو

خبر داری که بازی نوستالژی بچگی هامون تبدیل به انیمیشن شده؟ | انیمیشن سوپر ماریو + تیزر

اگر از دوستداران انیمیشن هستید و تو بچگی هم بازی سوپر ماریو می کردین؛ این مطلب برای شماست.

انیمیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

اگر متولد دهه های 60 و 70 هستید همین سوپر ماریو رو می شناسید. سوپر ماریو و برادرش حالا تبدیل به یه انیمیشن جذاب شدند. انیمیشن سوپر ماریو با اقتباس از بازی های سوپر ماریو و کمی تغییر ساخته شده و برای آشنایی بیشتر با قصه این انیمیشن جذاب با ما همرا باشید. 

داستان انیمیشن سوپر ماریو 

ماریو و لوئیجی دو برادر لوله‌کش هستند که در شهر بروکلین فعالیت می‌کنند. هنگامی که در شهر حادثه‌ای رخ می‌دهد، این دو برادر تعمیرکار تصمیم می‌گیرند کمک کنند اما توسط یکی از لوله‌های فاضلاب شهر مکیده و به یک دنیای دیگری پرتاب می‌شوند. ماریو به قلمرو «پادشاهی قارچ‌ها» می‌رود و برادرش لوئیجی به سرزمین تاریکی‌ها. آن دو از هم جدا می‌شوند. ماریو متوجه می‌شود که پادشاه سرزمین تاریکی، باوزر، لاک‌پشت شروری است که برادرش را اسیر کرده است. او تصمیم می‌گیرد با کمک پرنسس پیچ، شاهدخت شهر قارچ‌ها، لوئیجی را نجات دهد. باوزر عاشق پرنسس است و ماریو را رقیب عشقی خود می‌داند. پس از درگیری‌های زیادی که بین این دو گروه اتفاق می‌افتد، ماریو بالاخره می‌تواند باوزر را از بین ببرد و برادرش را نجات دهد.

نسخه های دیگر انیمیشن سوپر ماریو

این فیلم سومین اقتباس سینمایی از این بازی ویدئویی می باشد؛ اولین فیلم در سال ۱۹۸۶ توسط ژاپن و دومین فیلم در سال ۱۹۹۳ توسط آمریکا تولید شدند. پس از این که فیلم محصول ۱۹۹۳ با شکست تجاری رو به رو شد و همچنین نتوانست نظر منتقدین را به خودش جلب کند شرکت نینتندو به مدت سی سال علاقه ای به ساخت یک اقتباس دیگر نشان نداد.

اطلاعات تکمیلی انیمیشن

تاریخ انتشار: 5 آوریل 2023

مدت زمان: 92 دقیقه

کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی 

لینک دانلود انیمیشن سوپر ماریو 

تیزر انیمیشن سوپر ماریو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد