شناسه خبر: ۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

لیفت ابرو | لیفت ابرو در خانه | لیفت ابرو با صابون

چطوری تو خونه لیفت ابرو انجام بدم؟ | آموزش لیفت ابرو خانگی + فیلم

لیفت ابرو از جذاب ترین کارهای آرایشی و زیباییه. اینجا بهتون یاد میدیم بدون رفتن به آرایشگاه یا استفاده از ژل ابرو، ابروهاتون رو لیفت کنید.

لیفت ابرو

پر بازدید

ترینی‌ها :

لیفت ابرو برای بالابردن ابرو و خوش حالت کردن اونه. این روزها خانم ها برای اینکه ابرو پرپشت تر دیده بشه و حالت زیبایی هم داشته باشه؛ لیفت ابرو انجام میدن. اما خب لیفت ابرو اگر تو آرایشگاه انجام بشه یه مدتی می مونه اگر هم با ژل انجام بدین ممکنه سفیدک بزنه؛ برای همین روش های خانگی لیفت ابرو رو بهتون آموزش میدیم. 

 

روش های خانگی لیفت ابرو 

لیفت ابرو با صابون

برای لیفت ابرو با صابون در خانه ابتدا صورت خود را بشویید تا هر گونه آلودگی و گرد و غبار از روی آن پاک شود. سپس ابروهای خود را به سمت بالا شانه بزنید. براش مخصوص ابرو یا براش ریمل را کمی مرطوب کرده (دقت کنید که براش را زیاد خیس نکنید؛ چرا که در این صورت صابون آبکی و رقیق خواهد شد) و آن را روی یک صابون جامد بکشید. این کار را به نحوی انجام دهید که سطح براش به طور یکنواخت با صابون پوشانده شود. در مرحله بعد با استفاده از براش آغشته به صابون ابروهای خود را به سمت بالا شانه بزنید. اجازه دهید تا صابون روی ابرو خشک شود. بعد از خشک شدن صابون اگر مشاهده کردید که در بخش‌هایی از ابرو دانه‌های سفید صابون وجود دارند، آنها را تمیز کنید. دقت داشته باشید که برای لیفت ابرو با صابون در خانه باید از صابون‌های مخصوص این کار استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است ابروهای شما دچار قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن شوند. صابون مخصوص لیفت ابرو پی اچ متعادل‌تری نسبت به صابون‌های معمولی دارد و ابرو را نمی‌آزارد.

لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو با آلوئه ورا

آلوئه‌ورا گیاهی با فواید مختلف برای پوست و مو است، شما برای لیفت ابرو می‌توانید آلوئه‌ ورا را با سایر مواد ترکیب کنید و یا می‌توانید به تنهایی از آن برای لیفت ابرو استفاده کنید. برای لیفت ابرو با این روش کافیست که بخشی کوچکی از گیاه آلوئه ورا را برش بزنید و ماده ژله‌ای آن را داخل ظرفی بریزید و بعد با برس ابروی خود از ماده ژله‌ای برداشته و با آن ابروهای خود را شانه بزنید. این روش یکی از روش‌های بسیار طبیعی (بدون هیچ‌گونه ماده شیمیایی) است و به تقویت و رشد ابروها نیز بسیار کمک می‌کند.

 

لیفت ابرو با کتیرا

 

پس از تهیه کتیرا از عطاری، برای به دست آوردن بافت ژله ای، به آن مقداری آب اضافه کنید. سپس یک برس ابرو تمیز را بردارید و آن را در کتیرا آغشته کنید. در ادامه، برس را در جهت رویش تارهای ابرو قرار داده و آنها را بالا بکشید. به عنوان یک روش طبیعی برای لیفت ابرو در خانه، باید به خاطر داشت که این روش نیز موقتی است و پس از شستشو، اثر آن از بین می رود.

 

لیفت ابرو با وازلین 

ابروها را به خوبی تمیز کنید تا وازلین به ریشه ابرو نفوذ کند. و موثر واقع گردد سپس ابروها را با برس مرغوب مرتب کنید و با قلم مو آغشته به وازلین ابروهایتان را چرب نمایید سپس جهت جذب بهتر ریشه ابروهایتان حدود دو تا سه دقیقه ابروهایتان را ماساژ دهید.

لیفت ابرو با قهوه 

قهوه، پودر کاکائو، روغن نارگیل، عسل و مقداری ژل آلوئه ورا را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری نه چندان شل و نه چندان سفت به‌دست بیاید. ترکیب را به مدت ۵ دقیقه روی ابرو قرار داده و فرم دلخواهتان را مشخص کنید. بعد از گذشت ۵ دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید. این ترکیب علاوه بر لیفت ابرو کمی رنگ ابروهایتان را نیز عوض می‌کند.
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

  • احمد ارسالی در

    متوسط

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد