شناسه خبر: ۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سلبریتی فقیر هالیوود | گذشته سلبریتی های هالیوود

سلبریتی های هالیوود که در گذشته بی خانمان بودند! + تصویر

بدون شک برای شما هم دشوار است که تصور کنید این سلبریتی ها در گذشته خود مدتی را فقیر و حتی بی خانمان بودند!

سلبریتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سلبریتی های هالیوودی محبوبی که همیشه با تصاویر خیره کننده و جذاب دیده شدند. عمارت های بزرگ، جت های شخصی، هزینه های میلیون دلاری و لباس و جواهرات گران قیمت چیزهایی است که از سلبریتی های مشهور هالیوود در ذهن داریم. اما بسیاری از این سلبریتی ها در گذشته زندگی سختی داشته و حتی بی خانمانی را تجربه کرده اند.

سلبریتی های مشهور هالیوود که در گذشته فقیر بوده اند!

جیم کری

جیم کری

وقتی پدر جیم کری بیکار شد و خانواده ی او خانه شان را از دست دادند، آن ها مجبور شدند زندگی خود را درون یک ماشین ون، در نقاط مختلف کانادا ادامه دهند. وقتی جیم ۱۶ ساله شد، تصمیم گرفت مدرسه را رها کند و با انجام کارهای کوچک و اجرای استندآپ به خانواده ی خود کمک مالی کند. جیم کری علیرغم همه ی سختی ها و ناملایمات هرگز دست از تلاش نکشید و توانست موفقیت های زیادی کسب کند.

هلی بری

هلی بری

این روز ها بری جزء یکی از موفق ترین زن های هالیوود محسوب می شود. او توانست در فقر شدید زندگی کند و خودش را از این شرایط بد بیرون بکشد و به یک زن بسیار موفق تبدیل شود و حتی در دوران فقر، سرپناهی هم برای زندگی نداشت اما تلاشش باعث شد که به ثروت زیادی دست پیدا کند.

سلنا گومز

مادر سلنا در سن 16 سالگی او را به دنیا آورد و از همان زمان هم در سه شغل مشغول به کار بود تا بتواند هزینه زندگی را تامین کند. خانواده او همیشه مجبور بودند که غذاهای ارزان بخورند. او موفقیت خودش را مدیون زحمات و از خودگذشتگی های مادرش می داند.

سلنا گومز

سلن دیون

سلن دیون هم در خانواده ای متولد شده بود که 14 فرزند به دنیا آمده بودند و او کوچکترین فرزند خانواده بود. او در محیطی زندگی کرده بود که کمترین مقدار پول هم برایشان ارزش داشت اما خوشبختانه توانست خودش را از این فقر زیاد بیرون بکشد و به ثروت برسد.

تام کروز

تام کروز در یک خانواده فقیر در نیویورک متولد شد. پدر او جرم های زیادی مرتکب شده بود. او در مدرسه شرایط خوبی نداشت و دوران کودکی اش به شدت سخت و طاقت فرسا سپری شد اما اکنون یکی از موفق ترین بازیگرهایی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

تام کروز

جنیفر لوپز

جنیفر تنها ۱۸ سال داشت که به خاطر اختلاف با مادرش مجبور شد شب ها روی کاناپه ای در یک استودیوی رقص بخوابد. اختلاف جنیفر و مادرش بر سر علاقه ی او به کار رقصندگی بود. چند ماه بعد، جنیفر موفق شد در اروپا شغل مورد علاقه اش را شروع کند. جنیفر توانست در یک رقابت بین المللی فرصت رقصندگی در یک سریال تلویزیونی محبوب را به دست آورد و بعد از بازگشت از اروپا به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد. جالب آنکه همه ی این اتفاقات در طول یک سال رخ داد.

جنیفر لوپز

چارلی چاپلین

شاید بتوان گفت چارلی چاپلین شناخته شده ترین بازیگر دنیا است. با این حال بسیاری نمی دانند که وقتی چاپلین ۱۰ ساله بود پدرش بر اثر اعتیاد به الکل از دنیا رفت و از مادر او به دلیل بیماری روانی در بیمارستان نگهداری می شد. چاپلین در ۱۴ سالگی کاملا فقیر و تنها شده بود. او در خیابان می خوابید و به دنبال غذا می گشت. تنها کاری که از او بر می آمد این بود که به دنیای کمدی پناه ببرد و خودش را پشت اشک های یک دلقک پنهان کند. او تا جایی به تلاش ادامه داد که به مشهورترین و محبوب ترین کمدین دنیا تبدیل شد.

اپرا وینفری

اپرا وینفری

زندگی امروز اپرا وینفری یکی از ثروتمندترین زنان خودساخته در جهان از دید نشریه فوربس با رشد او در روستایی می سی سی پی در مزرعه مادربزرگش فاصله زیادی دارد. او از یک خانه شبانه روزی در میلواکی که در میان فقر شدید و تجاوز جنسی احاطه شده بود به خانه پدرش در نشویل، تنسی رفت. چند دهه بعد، وینفری یک زن افسانه ای کارآفرین شد.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو یکی از بزرگ ترین سلبریتی های جهان محسوب می شود . او به خوبی می داند که دست و پنجه نرم کردن با فقر چه کار دشواری است. او در گذشته به شدت فقیر بود و شرایط بسیار دشواری را پشت سر گذاشته است.

امینِم

امینم توسط یک مادر تنها بزرگ شد و الهام بسیاری از آهنگ هایی که می خواند از مادرش است. او در کلاس نهم از مدرسه اخراج شد اما توانست کم کم مسیر خودش را به سمت خوانندگی پیدا کند.

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک

هیلاری هم در یک خانواده بسیار فقیر متولد شد. آن ها در نزدیکی یک پارک در واشنگتن زندگی می کردند. او در سن پانزده سالگی به دلیل فقر زیاد از دبیرستان خارج شد و به دنبال کار رفت. تا این که توانست بعد ها به رویای همیشگی اش یعنی بازیگری دست پیدا کند و از فقر شدید نجات پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد