ترفند ریمل زدن | مدل ریمل زدن | ریمل زدن اصولی

چطوری ریمل بزنیم؟ | بهترین ترفند های ریمل زدن حرفه ای + ویدیو

ریمل زدن یکی از بخش های آرایش صورت و چشم است که لازم است درست و صحیح زده شود تا زیبایی چشم را به خوبی نشان دهد. ما چند ترفند برای ریمل زدن حرفه ای را آموزش می دهیم.

شناسه خبر: ۱۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

ریمل زدن در زیباتر کردن چشم و تغییر ظاهر صورت تاثیر زیادی دارد. ریمل زدن می تواند چشمان شما را جذاب تر و درشت کرده و زیبایی صورت شما را دوچندان کند. اما باید طرز صحیح ریمل زدن را بدانید. در ادامه ترفندهای درست ریمل زدن را ذکر خواهیم کرد.

ترفندهایی برای ریمل زدن صحیح

  • پیش از آغاز به کار، چشم‌ها و مژه‌های خود را خشک نمایید.
  • ریمل آخرین مرحله آرایشتان باشد آرایش چشم خود را انجام دهید. مثلا سایه بزنید و خط چشم بکشید تا هنگام ریمل زدن دچار مشکل نشوید.
  • هرگز روی مژه‌هایی که پیش‌تر ریمل دارند، ریمل نزنید چرا که مژه‌های شما به هم ریخته و کثیف می‌شوند.

میدونی با آرایش خوابیدن چه آسیبی به پوست و چشم می زنه؟

  • معمولا ریمل ها بعد از ۳ ماه کم کم خشک می شوند و بوی آن ها هم تغییر می کند. بهتر است پس از ۳ الی ۴ ماه ریمل خود را عوض کنید.
  • درب ریمل خود را محکم ببندید. باز ماندن درب ریمل پس از ریمل زدن باعث می شود تا ریمل هوا بکشد و زودتر خشک شود. 

اشتباهات رایج ریمل زدن

۱. مژه‌های بلند قبل از مژه‌های کوتاه

رایج ترین اشتباه هنگام ریمل زدن این است که به مژه‌های بلند قبل از مژه‌های کوتاه‌تر ریمل بزنید.  این کار باعث می شود که مژه‌های بلند‌تر دید مژه‌های کوتا‌ه‌تر را کم کنند و نتوانید به درستی آنها را ریمل بزنید.

 

۲. پایین و بالا کردن برس ریمل

این کار باعث خشک شدن ریمل می‌شود. زیرا هوای زیاد وارد ریمل شده و بعد از آن ریمل بهم می‌چسبد و مژه‌های شما راخراب می کند.

ریمل زدن

۳.استفاده از فرمژه بعد از ریمل زدن

قبل از استفاده از ریمل مژه‌ها را فر کنید و بعد از آن از ریمل استفاده کنید. این کار به حفظ ریمل و همچنین تقویت زیبایی شما کمک می‌کند.

۴. خوابیدن با ریمل

قبل از خواب لازم است که کل آرایش صورت خود را به صورت کامل پاک کنید. در غیر این صورت وجود آرایش روی صورت و چشم شما باعث آسیب به چشم و پوست شما می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد