شناسه خبر: ۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

ژلیش ناخن | پاک کردن ژلیش ناخن | پاک کردن ژلیش ناخن در خانه

دیگه لازم نیست برای پاک کردن ژلیش ناخن بری آرایشگاه | نحوه پاک کردن ژلیش ناخن در خانه

اگر در شرایط خاصی قرار گرفته اید و یا فرصت رفتن به آرایشگاه برای پاک کردن ژلیش ناخن هایتان را ندارید؛ در این مطلب ما به شما کمک می کنیم تا درخانه ژلیش هایتان را پاک کنید.

ژلیش ناخن

پر بازدید

ترینی‌ها :

ژلیش ناخن این روزها از پرطرفدارترین کارهای زیبایی در میان خانم ها است. ژلیش ناخن به دلیل اینکه لاک زدن روی خود ناخن طبیعی صورت می گیرد و همچنین ویتامین تراپی نیز انجام می شود؛  این روزها بسیار محبوب است. در این مطلب به شما آموزش می دهیم چگونه بدون رفتن به آرایشگاه، خیلی آسان ژلیش ناخن را ریمو کنید.

پاک کردن ژلیش ناخن در خانه

پاک کردن ژلیش ناخن با استون و پنبه

برداشتن لاک ژلیش در خانه با استفاده از استون و پنبه، یکی از بهترین روش های موجود است؛ چراکه کمترین میزان آسیب را به ناخن ها وارد می کند. برای این روش به ابزار زیر نیاز پیدا خواهید کرد:

  • استون با درصد بالا

  • فویل

  • پنبه استریل

روش ریمو ژلیش در خانه

  •  ابتدا فویل را باز کرده و به قطعات متناسب تقسیم کنید. دقت کنید که اندازه قطعات باید به گونه ای باشد که بتواند دور بند اول تمامی انگشتان شما پیچیده شود. توصیه ما به شما این است که برای سهولت در فرآیند انجام کار، تعداد 10 عدد فویل را قبل از اقدام برای برداشتن لاک ژلیش در ابعاد مناسب تهیه نمایید. سپس لایه سطحی لاک ژل که تاپ کات می باشد را سوهان بکشید. در مرحله بعد مقدار مناسبی از پنبه را برداشته و به طور کامل به استون آغشته کنید. سپس پنبه را روی ناخن خود قرار دهید.

  • در آخرین مرحله باید یکی از فویل های بریده شده را برداشته و دور انگشت خود که پنبه را روی آن قرار داده اید، بپیچید.

  • این مراحل را روی تمامی انگشتان خود به کار بگیرید. پس از اینکه کار 10 انگشت خود را به پایان رساندید، مدتی صبر کنید تا استون روی لاک تاثیر بگذارد. تماس طولانی مدت استون با ناخن باعث پاک شدن لاک ژلیش از روی ناخن ها می شود.

  • پس از گذشت مدت زمان لازم می توانید فویل ها را از روی انگشتان خود باز کنید. برای برداشتن لاک ژلیش باقی مانده روی ناخن ها، مجددا یک تکه پنبه را به استون آغشته کرده و روی ناخن های خود بکشید یا از عقب زن لاک برای این کار استفاده کنید.

ریمو ژلیش

توجه کنید که در حین انتظار برای برداشتن لاک ژلیش خود می توانید یکی از فویل ها را باز کرده و ببینید که استون تا چه میزان در پاک کردن لاک ژلیش موثر عمل کرده است. بهتر است بدانید که مدت زمان انتظار برای برداشتن لاک ژلیش تا حد زیادی به درصد استون مصرفی و نحوه پیچیدن فویل دور انگشتان شما بستگی دارد. در صورتی که درصد استون مصرفی شما بالا باشد و فویل به نحوی بسته شود که اجازه ورود هوا و تبخیر سریع استون را ندهد، مدت زمان انتظار شما تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 

استفاده از سوهان برای پاک کردن ژلیش 

نحوه استفاده از سوهان

روش درست استفاده از سوهان ناخن برای برداشتن لاک ژلیش به این صورت است که سوهان کشیدن را از بخش خارجی ناخن ها آغاز کرده و به سمت وسط ناخن بروید. حتما به این نکته توجه کنید که ناخن ها را در یک جهت سوهان کنید؛ چراکه سوهان کشیدن نادرست می تواند باعث آسیب دیدن ناخن ها شود.

در این روش باید دقت نمایید که سطح ناخن را سوهان نکشید و تنها به سوهان کردن مواد ژلیش بسنده کنید. سوهان کردن سطح ناخن باعث نازک شدن و حساس شدن آن می شود که در این صورت باید تا زمان رشد مجدد ناخن تان صبر کنید تا ناخن شما از حالت شکنندگی خارج شود.

ریمو ژلیش

 

به همین جهت به شما توصیه می شود که تا جای ممکن از این روش استفاده نکنید. متخصصان مانیکور و ژلیش ناخن با توجه به مهارت و تجربه خود و با استفاده از ابزار مخصوص، می توانند برای برداشتن لاک ژلیش ناخن از سوهان استفاده نمایند و آسیبی به دستان شما وارد نکنند اما انجام این عمل توسط افراد غیرحرفه ای می تواند صدمات زیادی را به ناخن های شما وارد کند.

 

بعد از ریمو یا پاک کردن ژلیش ناخن بهتر است برای مدتی دائما دست های خود را مرطوب نگه داشته و از آبرسان و ویتامین ها استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد