شناسه خبر: ۱۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

تمیز کردن رژ لب | پاک کردن رژ لب ۲۴ ساعته

رژ لب 24 ساعته رو بدون هیچ دردسری پاک کن | روش های پاک کردن رژلب 24 ساعته

شاید برای شما هم پیش اومده که ماندگاری طولانی مدت رژلب براتون دردسرساز شده باشه؛ بعد از خوندن این مطلب به راحتی می تونید رژلب های 24 ساعته رو پاک کنید.

رژلب

پر بازدید

ترینی‌ها :

رژلب از لوازم آرایشی مود علاقه اکثر خانم هاست و استفاده روزمره از این وسیله آرایشی خیلی زیاده. رژلب های 24 ساعته به دلیل ترکیب موادشون، ماندگاری طولانی دارند و پاک کردنشون کمتر از یک روز کار چندان آسونی نیست. تو این مطلب با چند راهکار ساده به شما کمک می کنیم که این نوع رژلب رو خیلی راحت پاک کنید. 

  استفاده از روغن زیتون

اگر به دنبال راهی برای پاک کردن آرایش خود هستید و وسایل و ابزار مخصوص این کار را ندارید، می توانید به آشپزخانه بروید و با روغن زیتون آن را پاک کنید. مقداری روغن زیتون  را روی یک پنبه آغشته کرده و آن را روی لبان خود بمالید. این روش نه تنها بسیار ارزان است بلکه بسیار مؤثر نیز می باشد.

استفاده از کرم مرطوب کننده

کرم و لوسیون های مرطوب کننده یا شیر پاک کن همه میتوانند به پاک کردن رژ لب 24 ساعته شما کمک کند فقط با تجربه باید متوجه شوید کدام کرم تاثیر بهتری روی رژ لب شما دارد. یک لایه ضخیم کرم مرطوب کننده را روی لب ها بکشید و 2 دقیقه صبر کنید سپس با دستمال کاغذی یا پد پنبه ای رژ لب را با فشار خیلی کم و با حرکتی ملایم تمیز کنید. 

از آنجا که کرم مرطوب کننده خاصیت نرم کنندگی دارد ، استفاده مجدد از آن روی لب ها مجاز است ، این کار را میتوانید تا 3 بار تکرار کنید ولی باید مراقب باشید که هنگام تمیز کردن رژ لب فشار زیادی روی پوست نازک لب ها وارد نکنید تا لایه برداری بیش از حد باعث خشکی یا ترک خوردن لب ها نشود. 

استفاده از وازلین 

یک لایه ضخیم وازلین روی لب بزنید و 5 دقیقه صبر کنید تا رژ لب با وازلین شل شود و سپس با دستمال کاغذی یا پد پنبه ای برای تمیز کردن رژ لب استفاده کنید.

رژ لب24 ساعته

استفاده از روغن نارگیل

عملکرد روغن نارگیل مانند وازلین است ولایه بیرونی رژ لب را شل تر می کند . کافیست یک لایه روغن نارگیل روی لب ها بمالید و 5 دقیقه طبر کنید سپس با دستمال کاغذی یا دستمال مرطوب آرایشی ، رژ لب را تمیز کنید.

راه حل رهایی از عرق کردن صورت موقع آرایش کردن تو تابستون 

استفاده از میسلار واتر

 آب میسل، پاک کننده ای برای پاک کردن آرایش و به عنوان مرطوب کننده عمل می کند. بنابراین بر روی لب شما خشن نخواهد بود که برای پوست های حساس مناسب است و حتی می تواند آرایش چشم و صورت را پاک کند.

استفاده از بالم لب

یک لایه ضخیم بالم لب روی لب ها بکشید و 2 دقیقه صبر کنید تا رژ لب مرطوب شود سپس با پد مخصوص یا پنبه و دستمال مرطوب با حرکات دورانی رژ لب را از روی لب بردارید. در حالی که بالم لب هنوز روی لب ها است با مسواک نرم و حرکات چرخشی ، لب را لایه برداری کند ولی مراقب باشید فشار بیش از حد به لب ها وارد نکنید که مانع از خشکی بعدی یا ترک خوردن لب ها شوید.حرکات نرم مسواک در ترکیب با بالم لب به جدا شدن رژ لب حل شده از لب ها کمک میکند. در اغلب موارد با این روش جرم کامل رژ لب از بین می رود و فقط رنگ آن روی لب ها باقی میماند. این روش را نباید زیاد ادامه دهید چون باعث آسیب رسیدن به لب ها خواهد شد.

استفاده از اسکراب لب

می توانید با ترکیب عسل ، روغن زیتون و شکر اسکراب لب تهیه کنید و ضمن لایه برداری از پوست لب از خاصیت آبرسانی آن استفاده کنید. 

  • 1 قاشق غذاخوری شکر را با نصف قاشق چایخوری روغن زیتون وعسل مخلوط کنید و مقداری از آن را با انگشت روی لب ها بکشید و 5 دقیقه صبر کنید و با دستمال مرطوب رژ لب را تمیز کنید
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد