شناسه خبر: ۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

انواع کانسیلر | کاربرد کانسیلر | رنگ های کانسیلر

کانسیلر چیه و چه کاربردی داره؟

کانسیلر نوعی وسیله آرایشی است که برای دور چشم و لکه و جوش های صورت در زمان آرایش کردن؛ مورد استفاده قرار می گیرد.

کانسیلر

پر بازدید

ترینی‌ها :

کانسیلر نوعی لوازم آرایشی است که این روزها کاربد زیادی دارد. آرایش کردن تنها استفاده از کرم پودر و لوازم عادی آرایشی نیست. لوازم آرایشی زیادی برای آرایش کردن وجود دارند که با یک قطره استفاده از آن ها پوست صورت شما زیر رو رو می شود. در این مطلب برای شما کانسیلر را معرفی کرده ایم. کرمی ساده با رنگ های دوست داشتنی که برای زیرسازی آرایش و پوشاندن لکه های صورت مورد استفاده قرار می گیرد. از کانسیلر استفاده کنید تا آرایش کردن برای شما جذاب تر شود. 

کانسیلر چیست؟

کانسیلر یک کرم رنگی بسیار فشرده است که به طور موثری جای جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می دهد. شاید در نگاه اول کانسیلر شباهت زیادی به کرم پودر داشته باشد اما کاور بیشتری نسبت به کرم پودر داشته و لک هایی را که کرم پودر نمی پوشاند را به خوبی کاور می کند. کانسیلر ها در لوازم آرایشی تصحیح رنگ، زیر سازی و یک دست کردن پوست را برعهده دارند.استفاده از این محصول موجب شفافیت و صافی پوست می شود.

انواع کانسیلر و کاربردشان 

کانسیلر مایع

کانسیلر مایع متنوع ترین نوع کانسیلر می باشد زیرا پوشش دهی زیادی داشته و برای انواع پوست به جز خیلی خشک مناسب است. استفاده از این نوع کانسیلر بسیار آسان است. اگر برای پوشاندن جوش ها به دنبال کانسیلری هستید که حالت کیکی روی صورت نداشته باشد و منافذ را نیز نبندد کانسیلر های مایع بهترین گزینه هستند. همچنین برای پوشاندن چین و چروک ها می توانید از کانسیلر مایع استفاده کنید. اگر می خواهید اطراف چشمتان جلوه زیباتری داشته باشد کانسیلر مایع درخشان انتخاب مناسبی است اما توجه داشته باشید کانسیلر های بیش از اندازه اکلیلی و درخشان مناسب نیستند.

کانسیلر کرمی

بافت این مدل از کانسیلر آرایشی برای پوشاندن سیاهی دور چشم و نقطه‌های کوچک روی صورت مناسب است. اما اگر صورت‌تان چروک زیادی دارد، بهتر است از این محصول چشم بپوشید.

کانسیلر مدادی

معمولا پایه این محصولات،‌کرمی ا‌ست. کاربرد آنها برای پوشاندن کک‌ومک یا لکه‌های نقطه‌ای و کوچک است. اگر رنگ آن را روشن انتخاب کنید، می‌توانید گوشه‌ چشم یا زیر ابرو آن را به‌کار ببرید.

کانسیلر استیکی

کانسیلر های استیکی، کانسیلر هایی هستند که به دلیل بافت نیمه جامد، اکثرا رنگدانه و بافتی غلیظ و کرمی دارند. این نوع کانسیلر ها را می توان به صورت خطی یا ضربه ای استفاده کرد و سپس آن را با انواع اسفنج آرایشی یا براش پخش کرد. این محصول را می‌توانید با انگشت تمیز یا یک اسفنج کوچک که لبه نداشته باشد روی پوستتان پخش کنید. این نوع کانسیلر پوشش دهی زیادی دارد و منافذ پوست را مسدود می کند به همین علت برای پوست های چرب یا مختلط توصیه نمی شود.

کانسیلر پودری

برای پوست خشک، نرمال یا ترکیبی مناسب است. رنگ مات دارد و پوشش آن از کم تا متوسط خواهد بود. این محصول برای پوست‌های جوان مناسب‌تر است. چروک‌ها را بیشتر به رخ می‌کشد و اغلب خانم‌های میان‌سال میانه خوبی با آن ندارند.

 

کانسیلر ماتیکی

کانسیلر ماتیکی بهترین گزینه برای پوست حساس، نرمال یا خشک است. پوشش آن از سطح متوسط تا زیاد است. رنگش می‌تواند مات یا براق باشد. این مدل را برای کناره‌های بینی یا زیر چشم می‌توانید استفاده کنید. جای خوش را هم خوب می‌پوشاند.

کانسیلر

چرا باید از کانسیلر در آرایش کردن استفاده کنیم؟ 

  • محو کردن خطوط ریز و چین و چروک

  • کانتور صورت برای برجسته سازی نقاط صورت

  • پوشاندن تیرگی اطراف چشم

  • برجسته کردن استخوان گونه، ابرو، پل بینی و بالای لب

  • پوشاندن لک ها و جوش های پوست

  • ماندگاری بیشتر لوازم آرایشی مانند سایه چشم و رژلب که پس از کانسیلر استفاده می شوند.

کانسیلر چه رنگی بخرم؟

انتخاب رنگ کالیسر بهتر است یکی‌، دو درجه روشن‌تر از رنگ کرم‌پودری باشد که استفاده می‌کنید.

کانسیلر

رنگ های کانسیلر

  • کانسیلر بنفش می‌تواند سایه زرد پوست شما را محو کند.

  • رنگ هلویی سایه‌های آبی یا بنفش را می‌پوشاند.

  • محصول سبز رنگ، برای پوشاندن قرمزی روی پوست خیلی خوب عمل می‌کند.

  • اگر کانسیلر پرتقالی یا صورتی انتخاب کنید، لکه‌های خاکستری، بنفش یا آبی را می‌پوشاند.

  • رنگ زرد برای پوست زیتونی یا برنزه مناسب است. لکه‌ها و جای زخم را محو می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد