شناسه خبر: ۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

خلق تصاویر با هوش مصنوعی | قدرت هوش مصنوعی

قدرت هوش مصنوعی رو دست کم نگیرید | این تصاویر همگی با هوش مصنوعی خلق شدند!

امروزه نفوذ هوش مصنوعی در تمام جنبه های زندگی انسان به خوبی احساس می شود. در ادامه تصاویری را مشاهده می کنید که باورتان نمی شود هوش مصنوعی آن ها را خلق کرده باشد.

هوش مصنوعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

هنوز هم بسیاری از افراد با شنیدن هوش مصنوعی، به یاد ربات های ابرقدرت می افتند ولی هوش مصنوعی در واقع استفاده از کامپیوترها برای انجام کارهایی است که به هوش انسانی نیاز دارند. انسان ها می توانند با دیدن به پردازش هر چیزی بپردازند و محیط اطراف خود را درک کنند. هوش مصنوعی تکنولوژی است که بیعی نبوده اما قابلیت تفکر، پردازش و تصمیم گیری دارد.

باورتان می شود تصاویر زیر توسط هوش مصنوعی خلق شده باشند؟

بسیاری از افراد هنوز هم با شنیدن واژه هوش مصنوعی در همان ابتدا به ربات‌ها فکر می‌کنند و تصور می‌کنند که منظور از هوش مصنوعی همان ربات‌های بی‌احساسی هستند که برای انجام راحت تر کارها طراحی شده‌اند و براساس آنچه در فیلم‌های علمی و تخلیلی روایت شده است، قرار است در آینده جای انسان‌ها را بگیرند. هوش مصنوعی (یا AI) که امروزه از آن یاد می‌شود در واقع تکنولوژی‌ای است که به نحوی قابلیت تفکر دارد!

تصویر اول هوش مصنوعی

این قابلیت تفکر با چیزی که ما به عنوان تفکر انسانی می‌شناسیم تا حد زیادی تفاوت دارد، اما در حقیقت سعی دارد تا از آن تقلید کند… تشخیص گفتار، حل مسئله، یادگیری و برنامه‌ریزی از جمله کارهایی است که هوش مصنوعی (یا همان هوشی که توسط ماشین‌ها و سیستم‌های کامپیوتری به روی کار می‌آید) می‌‍‌تواند شبیه به یک انسان انجام بدهد.

تصویر دوم هوش مصنوعی

تصویر سوم هوش مصنوعی

یک هنرمند می‌تواند تنها با چند کلمه به عنوان راهنما، آثار هنری متفاوتی را بیافریند به گونه‌ای که گاه تخیل آدمی را به چالش بکشد! به تازگی یک هنرمند مجموعه‌ای از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را به اشتراک گذاشته است که بینندگان را بسیار شگفت نموده است. این هنرمند که خود را joann معرفی کرده است، تصاویر تولید شده در تعامل با هوش مصنوعی را در اینستاگرام با عنوان “عجایب بادی" به اشتراک گذاشته است.

تصویر چهارم هوش مصنوعی

تصویر پنجم هوش مصنوعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد