شناسه خبر: ۱۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

تد لاسو | معرفی سریال تد لاسو

حتی اگر به فوتبال علاقه ندارید؛ بازهم این سریال رو تماشا کنید | معرفی سریال تد لاسو + تیزر

تد لاسو رو می شناسید؟ برای آشنا شدن با یک مربی فوتبال که چندان با قوانین فوتبال آشنایی ندارد؛ این مطلب را بخوانید.

تد لاسو

پر بازدید

ترینی‌ها :

تد لاسو؛ درباره زندگی یک مربی آمریکایی است که این روزها در انگلیس مربی فوتبال است. مسئله جالب درباره تد لاسو این است که او چندان از فوتبال و قوانینش سر درنمی آورد؛ پس چگونه باعث نجات یک تیم در معرض سقوط می شود؟ برای آشنایی بیشتر با سریال تد لاسو، این مطلب را بخوانید. 

درباره سریال تد لاسو 

خلاصه سریال 

 در این مجموعه کمدی تد لاسو که یک مربی غیرحرفه‌ای است به یک‌ باره به دلیل دشمنی‌های مالک باشگاه، با تیم محبوب همسر سابقش به عنوان سرمربی تیم فوتبال ای.‌اف.‌سی ریچموند در انگلستان استخدام می‌شود.

تد علیرغم بی‌تجربگی و همینطور نداشتن دانش بالا درباره فوتبال سعی می‌کند با انگیزه‌ دادن به بازیکنان دوباره جّو رختکن باشگاه را به وضعیت عادی برگرداند. در واقع ماجرای پیشنهاد مربیگری لاسو زیر سر رِبکا ولتون (با بازی هانا وادینگهام)، مالک جدید باشگاه است که بعد از طلاق از همسرش و از سر لج و لجبازی مربی تیم را در میانه‌های فصل پس از کسب نتایج ضعیف اخراج می‌کند.

سریال تد لاسو

 

به این ترتیب تد لاسو که هیچ سابقه‌ مربیگری فوتبالی در این سطح ندارد جایگزین مربی سابق ای.اف.سی ریچموند می‌شود. تد که قبلا تنها سابقه مربیگری در یک تیم فوتبال آمریکایی (راگبی) در دسته دوم را داشته، حالا باید در بهترین لیگ فوتبال جهان مربیگری کند. اما او، نه به دلیل توانایی‌های فنی خود در زمینه مربیگری، بلکه به دلیل پخش ویدئوهایی شادی که از او و بازیکنان تیمش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود شهرت دارد.

تد لاسو فردی است که طرفدارانش او را «اسطوره کارهای احمقانه» می‌دانند. در کنار این تد لاسو شخصیتی به شدت صادق و خوش‌بین است که همین صداقت او در تضاد با فرهنگی متفاوت باعث می‌شود که موقعیت‌های خنده‌دار زیادی را در سریال تد لاسو شاهد باشیم. هواداران تیم ای.اف.سی ریچموند که اصلا علاقه‌ای به مربیان خارجی ندارند، حضور تد لاسو را نمی‌پذیرند. اما لاسو کم کم آنقدر در دل هواداران جا باز می‌کند که رفته رفته فحاشی‌ها و تمسخرهای هواداران بدل به رفتاری مؤدبانه و همراه با احترام می‌شود.

تیزر سریال تدلاسو

 

 

وضعیت پخش سریال

پخش این سریال پس از سه فصل به اتمام رسیده است. 

این سریال در فصل و 34 قسمت ساخته شد؛ مدت زمان پخش هر قسمت تقریبا یک ساعت است. 

سریال تد لاسو

تد لاسو را در لیست تماشا بگذارید 

در دنیایی مملو از سریال‌های فانتزی با حال‌ و هوای گرفته و پرتشویش، مجموعه‌های جنایی مهیج و پرخشونت و ملودرام‌های عاشقانه با آن داستان‌های دلخراش و آشفته و درهم‌ و برهم‌شان، تد لاسو به مانند چراغی پرنور در دل شب‌های تاریک است. البته که تد لاسو هم کلی لحظات غم‌انگیز و جدی دارد که باعث حفظ توازن سریال و عمق بخشیدن به ماجراهای آن می‌شود. اما در مجموع، سریال تد لاسو همان چیزی است که به آن، گریزی عالی از زندگی روزمره و دغدغه‌های هر روزه می‌گوییم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد