شناسه خبر: ۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

انیمیشن کودک | انیمیشن مخصوص کودکان

معرفی چند انیمیشن محبوب برای کودکان + ذکر محدودیت سنی

ممکن است پیدا کردن انیمیشن مناسب سن کودکانتان برای شما دشوار باشد. این مطلب به معرفی چند انیمیشن برای کودکان در سنین متفاوت پرداخته است.

انیمیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

انیمیشن های جذابی برای کودکان ساخته شده است اما هر انیمیشنی برای هر گروه سنی مناسب نیست. در این مطلب چند انیمیشن کوتاه و بلند جذاب برای کودکان با سنین متفاوت، معرفی شده است.  

معرفی انیمیشن های مناسب کودکان

انیمیشن بچه رییس

بچه رییس

داستان در مورد خانواده‌ ای سه نفره است که با ورود بچه‌ ای عجیب و غریب به خانه‌ شان اتفاقات زیادی رخ می‌ دهد و پسر بزرگ می فهمد که بچه کوچک می تواند حرف بزند و راه برود.  طولی نمی‌ کشد که اوضاع عوض می‌ شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌ کند با هم متحد شوند؛ زیرا "فرانسیس فرانسیس" می‌خواهد با استفاده از محلول مخصوصِ شیری که می تواند مانع رشد بچه ها شود و از بچه رئیس دزدیده‌ است توله سگ‌های بانمک و نامیرا تولید کرده تا عشق مردم به بچه‌ها را کم کند. این انیمیشن برای کودکان 6 سال به بالا مناسب است. 

انیمیشن قرمز شدن

داستان این فیلم در سال ۲۰۰۲ در تورنتو ، انتاریو اتفاق می‌ افتد و میلین «می» لی، یک دانش‌ آموز ۱۳ ساله چینی-کانادایی را دنبال می‌ کند که به دلیل یک نفرین ارثی، وقتی هر احساس شدیدی را تجربه می‌کند  به یک پاندای سرخ غول پیکر تبدیل می‌ شود. این انیمیشن مناسب کودکان زیر 10 سال نمی باشد.

قرمز شدن

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

انیمیشن کمدی «هتل ترانسیلوانیا» داستان کنت دراکولا است که سال‌ ها پیش، همسر خود را طی حمله‌ انسان‌ ها از دست داده و حالا با ساختن هتلی دور از انسان‌ ها سعی دارد جای امنی برای هیولاها و دخترش، میویس، به وجود آورد. اما حضور یک انسان در هتل و عشقی که میان او و میویس شکل می‌گیرد همه‌چیز را تغییر می‌دهد. این انیمیشن برای کودکان 10 سال به بالا مناسب است.

هتل

انیمیشن آدم برفی

 در شب کریسمس ، یک پسر جوان آدم برفی را ساخته که زنده می شود و او را برای دیدار با پدر کریسمس به قطب شمال می برد.

آدم برفی

این انیمیشن در دسته فیلم های کوتاه قرار دارد و برای زیر 5 سال مناسب است.

انیمیشن دیو و دلبر 

شاهزاده‌ ای مغرور با طلسم یک پیرزن به دیو تبدیل می‌ شود. او باید عشق متقابلی را تجربه کند تا طلسم از بین برود. او و بل، که دختری مهربان و کتاب‌ خوان است به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند و طلسم از بین می‌ رود. در این انیمیشن خشونت فیزیکی در مبارزه‌ی دیو با گاستن دیده می‌شود به همین دلیل مناسب 12 سال به بالاست.

دیو و دلبر

انیمیشن کلاوس

شخصیت اصلی این داستان یک پسر تنبل به نام جاسپر است و تمام وقایع حول محور چالش‌ هایی است که در زندگی جدیدش با آن رو به رو می‌ شود. داستان با حضور در یک شهر با فضای تاریک و پر از خشونت و کینه‌ های قدیمی اهالی آن آغاز می‌ شود، اما اوضاع به همین منوال نمی‌ ماند. همچنین در خلال اتفاقات به موضوع کریسمس و بابانوئل با روایتی متفاوت می‌ پردازد. نکته‌ جذاب در این انیمیشن، ساختارشکنی مثبتی است که کودکان با کمک جاسپر برای تغییر شرایط، ایجاد می‌کنند و همه را به سمت صلح و دوستی سوق می‌دهند. این انیمیشن مناسب کودکان 6 سال به بالا است.

کلاوس

انیمیشن ایان 

این انیمیشن مناسب کودکان، روایت یک پسر کلاس چهارمی است که به بیماری فلج مغزی مبتلا است و این بیماری باعث می‌ شود که بدن او کم‌ کم تحلیل برود و قدرت راه رفتن را از دست بدهد، اما او عاشق زمین بازی است. این انیمیشن بی کلام و کوتاه؛ مدت زمان آن 9 دقیقه است. این انیمیشن برای کودکان 5 سال به بالا توصیه می شود. 

IAN

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد