شناسه خبر: ۱۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

ست شلوار | شلوار جین | ست کردن شلوار جین

نکات مهم ست کردن شلوار جین با لباس | راهنمای ست کردن لباس

یکی از مهم ترین مسائل در لباس پوشیدن نحوه ست کردن لباس ها با یکدیگر است. در این بخش از ترین تاپ به آموزش ست کردن شلوار جین میپردازیم.

شلوار جین

پر بازدید

ترینی‌ها :

راه های ست کردن لباس مخصوصا شلوار جین با بقیه لباس ها را اگر بدانید دیگر نگران نباشید ظاهر شما قرار است بدرخشد! شلوار جین انواع مختلفی دارد و شما میتوانید بنا به استایلی که دارید هر نوع شلوار جین را تهیه کنید. در این مطلب روش های ست کردن شلوار جین با بقیه لباس هایتان را آموزش داده ایم.

 

روش های ست کردن شلوار جین 

اولین نکته برای ست کردن لباس جین، انتخاب سایز درست است. اگر شلوار شما خیلی بلند باشد یا ساق آن زیادی تنگ باشد استایل شما را خراب می‌کند. پس برای ست کردن لباس جین، مهم‌ترین نکته پیدا کردن جین مناسب با فرم بدن شماست. پس اگر می‌بینید دوستتان با یک شلوار اسکینی، بسیار جذاب شده است اما شما میلی به پوشیدن اسکینی ندارید، احتمالا سایز و برش مناسب پای خود را نخریده‌اید. دومین نکته در ست کردن لباس جین، توجه به رنگ‌هایی است که با هم ست می‌کنیم. واقعیت این است که رنگ‌ها بیشتر از چیزی که انتظار داریم در ست کردن لباس جین نقش ایفا می‌کنند. جین تیره خود را با تاپ یا تی‌شرت راه‌راه سفید، پیراهن صورتی، ژاکت آبی لایت و تاپ‌های گلدار ست کنید. برای جین روشن هم پیراهن سفید، تاپ سفید و ژاکت خاکستری، پیراهن دکمه‌دار آبی روشن و همچنین کت چرم مشکی را فراموش نکنید.

سومین نکته ست کردن شلوار جین با کفش است. بیشتر مشکلات شلوار جین و کفش ورزشی از عدم تناسب طول شلوار جین و ارتفاع کفش ایجاد می‌شود. اگر ساق شلوار شما خیلی بلند است، پیش خیاط محله خود بروید و آن را کوتاه کنید. اگر شلوار شما زیادی تنگ است، بهتر است از پوشیدن آن صرف نظر کنید چون به سختی با کفش شما هماهنگ می‌شود.

 

با شلوار جین اسکینی چه بپوشیم

شلوار جین اسکینی یکی از پایه‌های ثابت هر کمد لباس است. شلواری که با یک تی‌شرت ساده سال‌هاست از خوب‌های ست‌ لباس است. با این ‌حال اگر قصد دارید کمی استایلتان را منحصربه‌فردتر کنید، بهتر است نکات زیر را همیشه در ذهنتان داشته باشید:

آن را با کت چرم سایز بزرگ یا یک ژاکت کش‌باف پشمی خاص ترکیب کنید. همچنین می‌توانید بسته به ظاهری که می‌خواهید داشته باشید، بین ست کردن لباس جین اسکینی خود با چکمه، کفش پاشنه بلند و کفش ورزشی یکی را انتخاب کنید. برای ست کردن لباس جین در زمستان یکی از را‌‌ه‌های خوب پوشیدن شلوار اسکینی با ژاکت‌های حجیم زمستانی، کت‌ بلند یا کت چرم است. نکته مهم در ست کردن شلوار جین با پیراهن، متعادل‌کردن تناسب بالاتنه و پایین‌تنه است. لباس‌های جین تنگ وقتی با لباس‌های گشاد‌تری در بالاتنه ترکیب می‌شوند، از نظر بصری بهتر به نظر می‌رسند.

همان‌طور که می‌بینید این قوانین، مرد و زن نمی‌شناسند و در اسکینی مردانه و زنانه یکسان هستند. پوشیدن پیراهن یقه‌بلند، ژاکت، کت تک و همچنین هودی بهترین گزینه‌های مردانه برای ست کردن لباس جین تنگ هستند. چکمه‌های چرمی و کفش کتانی هم انتخاب مناسبی برای پوشیدن با اسکینی مردانه است.

با شلوار جین زاپ‌دار (پاره) چی بپوشیم؟

همان‌طور که می‌دانید شلوار جین زاپ‌دار شلوار جینی است که از عمد آسیب دیده یا پاره شده است. مدلی که از خوب‌های دهه ۸۰ بود و به استایل پانک راک، هویت بخشید. ست کردن لباس جین از نوع شلوار زاپ‌دار، روش‌های مختلفی دارد و خوشبختانه مردانه و زنانه هم ندارد. بسته به جایی که می‌خواهید بروید، این مدل شلوار را می‌توانید با انواع تاپ، تی‌شرت، بلوز و  ژاکت ست کنید.

 

شلوار جین پاره با تی شرت

 فرقی نمی‌کند مرد باشید یا زن، این ترکیب، یک روش کلاسیک و آسان برای ست کردن لباس جین پاره شماست. البته پیشنهاد می‌کنیم این ست راحت را موقع انجام کارهای روزمره یا موقع خوردن قهوه با دوستتان انتخاب کنید. استفاده از اکسسوری‌ هم حسابی می‌تواند این استایل را خاص کند.

شلوار جین

شلوار جین پاره با بلوز

برای ظاهری زیباتر و ویژه‌تر، شلوار جین پاره را با بلوز ست کنید. این تیپ بهترین گزینه برای خانم‌ها و البته قرارهای غیررسمی است.

شلوار جین پاره با ژاکت یا کت بلند

این گزینه برای قرارهای زمستانی است. برای ست کردن لباس جین خود، حتما به گشاد یا تنگ‌بودن شلوار و کت یا ژاکتی که می‌پوشید هم دقت کنید. اگر شلوارتان گشاد باشد، انتخاب لباس زمستانی‌های حجیم و بلند ممکن است باعث شود ظاهری شلخته پیدا کنید.

ست کردن شلوار جین با کفش

 پوشیدن شلوار جین پاره با کفش پاشنه بلند، ظاهری پر زرق‌و‌برق ایجاد می‌کند که برای خانم‌ها انتخاب خوبی می‌تواند باشد. البته پوشیدن این مدل شلوار با کفش کتانی، از خوب‌های یک استایل اسپرت است. با انتخاب شلوار جین پاره تیره‌ و ست‌کردن آن با کفش‌ کتانی سفید، خیال خودتان را از داشتن یک تیپ خوب و راحت کنید.

ست کردن لباس جین برای خانم‌ها باتوجه به اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنند، حسابی می‌تواند تنوع ایجاد کند. انتخاب کفش پاشنه بلند و اکسسوری مناسب، یک ظاهر خسته را به یک ظاهر جسور و متفاوت تبدیل می‌کند.

با شلوار جین بوی‌فرندی (Boyfriend) چی بپوشیم؟

وقتی به‌دنبال ایجاد یک استایل جذاب با جین باشید، از کنار مدل بوی‌فرندی نمی‌توانید به ‌راحتی بگذرید. فرم گشاد این مدل برای ایجاد یک ظاهر گرانج (Grunge) یا همان استایل نامرتب اما شیک، عالیست. این مدل را با چکمه‌های تخت و یک ژاکت چرمی که روی یک جامپر بافتنی پوشیده شده، ست کنید تا بتوانید یک ظاهر متفاوت و زیبا داشته باشید. برای ست کردن لباس جین از نوع شلوار بوی فرندی نکات زیر را فراموش نکنید:

تعادل را برقرار کنید

گشاد‌بودن شلوار بوی‌فرندی خود را با پوشیدن یقه اسکی یا بادی، متعادل کنید. شلوار جین فاق بلند خود را با یک تاپ کوتاه و شلوار فاق کوتاهتان را با یک پیراهن بلند دکمه‌دار یا ژاکت کش‌باف پشمی ست کنید. این قانون را در مورد ست کردن لباس جین هرگز فراموش نکنید.

 

تا زدن شلوار

 با تا زدن این مدل شلوار، می‌توانید کفش‌هایتان به رخ بکشید و قدتان را بلندتر نشان دهید. برای این کار شلوار خود را از روی لبه دو دور تا بزنید. حالا آن را با کفش‌های کتانی تخت یا کفش راحتی ست کنید. کفش‌های مختلف را امتحان کنید: ست کردن شلوار جین با کفش به قد شلوار و البته قد خود شما بستگی دارد. در هر صورت اگر می‌خواهید بلندتر دیده شوید، آن را با  یک جفت کفش پاشنه بلند یا چکمه‌های پاشنه بلوکی براق ست کنید. اگر شلوار بوی‌فرندی شما پاره است، می‌توانید با پوشیدن نیم‌بوت، یک تی‌شرت سفید و یک کت چرمی استایلی کلاسیک و باحال بسازید.

داشتن ظاهری رسمی

 برای ست کردن لباس جین بوی‌فرندی خود در قرارهای رسمی، آن را با یک بلوز دکمه‌دار، یک کت بلند و کفش پاشنه دار همراه کنید.

با جین مام استایل چی بپوشیم؟

می‌توانید برای ست کردن این مدل جین که از ترندهای مد دهه ۹۰ الهام گرفتند، از ژاکت، کت بلند و چکمه‌های پاشنه‌بلند استفاده کنید. برای ست کردن لباس جین مام استایل می‌توانید ترکیب‌های زیر را هم در نظر بگیرید:

شلوار جین مام

جین مام مشکی را دست کم نگیرید

 با این رنگ جین، به‌راحتی می‌توانید ظاهری شیک داشته باشید. تا زدن این مدل و ست کردن آن با پیراهن‌های دکمه دار و بوت و کت، یک انتخاب خوب و کم ریسک است.

مام آبی روشن

 اگر دنبال یک تیپ غیررسمی هستید و برنامه دارید با دوستان‌تان وقت بگذرانید، این یک گزینه همیشگی برای هر موقعیتی است. آن را با یک تی‌شرت سفید و کت‌های بزرگ بپوشید تا حسی از فشن دهه ۸۰ را به استایل‌تان اضافه کرده باشید یا با یک ژاکت و کفش‌های کتانی روشن بپوشیدش تا گرم و زیبا بمانید.

ست کردن آن با یک جوراب شلواری تور

 اگر جین مام استایل زاب‌دار دارید، زیر آن یک جوراب‌شلواری توری بپوشید تا پانک به‌نظر برسید و یک ظاهر متفاوت را به استایل هفتگی خود اضافه کنید.

جین مام گشاد

 این شلوارها با ظاهر مخروطی‌ای که دارند، حسابی دست شما را برای ست کردن لباس جین باز می‌گذارند. تاپ تنگ و کت سایز بزرگ همیشه حامی این مدل شلوار هستند. اگر آن را تا بزنید و با یک کفش پاشنه بلند ست کنید، با بلندتر به‌نظر رسیدن پاهایتان یک زیبایی‌شناسی ساده را رعایت کرده‌اید و درعین‌حال، عاشق استایل خود می‌شوید.

ست کردن لباس جین برای آقایان

 خوشبختانه این مدل شلوار یونی‌سکس است و آقایان هم می‌توانند این مدل جذاب را در کمد لباسشان داشته باشند. پس اول از همه جینی را پیدا کنید که کاملا متناسب بدن شما باشد و از مدل‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ دوری کنید. رنگ‌های تیره این مدل را انتخاب کنید تا لاغرتر به‌نظر برسید. یک پیراهن بلند را با آن ست کنید و پایین آن را تا روی قوزک پا تا بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد