(ویدیو) آقای گلزار، واقعا خراب کردی!

ماجرای حواشی بسیار جنجالی و عجیب از موزیک جدید محمدرضا گلزار و نقد بسیار زیاد کاربران را در ادامه بخوانید.

شناسه خبر: ۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

محمدرضا گلزار طبق معمول با سرک کشیدن در عرصه های مختلف جز عرصه اصل خودش سینما،موزیکی جدید به خراب کردی را منتشر کرده است که دچار نقد های به شدت بد و واکنش های شدیدا منفی کاربران روبرو شده و بسیاری این اقدامات گلزار را توهین به بیننده و شنونده میدانند.

محمدرضا گلزار با انتشار قطعه موسیقی «خراب کردی» با همکاری مهراد جم بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است؛ یک موسیقی پر سر و صدا که بعضی‌ها دوستش دارند و برخی هم مسخره اش می‌کنند! او با انتشار پوستر این موزیک ویدئو و بازخورد همراه با تمسخری که از مخاطبانش دریافت کرد، در پست بعدی و انتشار آهنگ، امکان نظر دادن طرفداران و منتقدانش را بست و اجازه نداد کسی درباره این آهنگ نظر بدهد.

محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام «خرابش کردی» + لینک دانلود و متن آهنگ

این موضوع دستمایه حواشی در شبکه‌های مجازی شد و برخی با استوری کردن قطعه موسیقی گلزار از او سوال کردند که چرا اجازه ندادی ما درباره این آهنگ نظر بدهیم. برخی دیگر این اقدام او را غیرحرفه‌ای تلقی کرده و گفتند هنرمند واقعی باید تاب و تحمل شنیدن نظر مخالفانش را هم داشته باشد. عده‌ای هم مخاطب آهنگ «خراب کردی» گلزار را خودش معرفی کرده‌اند!

به نظر می‌رسد حجم انتقاد‌ها به قدری بوده که این بازیگر ظرفیت مدیریت آن را از دست داده است. در همین زمینه برخی خبرگزاری‌های رسمی هم در حمایت از این خواننده مطالبی را منتشر کردند و از مخاطابان خواستند اندکی با سعه صدر به فعالیت خوانندگی این بازیگر واکنش نشان بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد