اجرای آهنگ ننه معین در برنامه صداتو

(ویدیو) اجرای بی نظیر آهنگ «ننه» معین و شوکه شدن داوران برنامه صداتو!

اجرای آهنگ «پشت درو ننداختی ننه» از معین توسط یکی از شرکت کنندگان برنامه صداتو اجرا شد که صدای خوب این فرد باعث تعجب داوران برنامه شد.

شناسه خبر: ۴۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

در فصل جدید برنامه صداتو، شرکت کنندگان بیشتر آهنگ دهه شصتی به خصوص از معین را انتخاب می کنند. در این قسمت از برنامه صداتو شرکت کننده ای با خواندن آهنگ «ننه» معین، باعث تعجب همه داوران شد. برنامه صداتو با مجوز صدا و سیما در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. لحظات پخش این آهنگ را ببینید و بشنوید.

(ویدیو) اجرای آهنگ «تو محشری» امید و رقص دسته جمعی داوران صداتو!  

(ویدیو) اجرای آهنگ «سلطان قلبم تو هستی» در برنامه صداتو!

آیا این خبر مفید بود؟

  • سمیرا ارسالی در

    بنظر من یکی از علت های درخشش آهنگ های استاد معین ، معنویت معانی ترانه های ایشان است : مانند عشق تو فقط زیارت ، نماز بود و عبادت - یا ترانه ی بین نمـاز ظهر و عصرم استخاره کردم ! - عید های فطــر کعبه اتم و..و..

  • کامبیز ارسالی در

    واقعا هم آهنگ و هم شعر عالی است . عشق تو فقط زیارت ، نمـاز بود و عبادت. مادر عزیزم من هم عاشق زیارت و نماز و عبادت بود و الان من پیراهن او را می بویم و او به دیدار معبود شتافت. با این ترانه اشک هایم جاری می شود.

  • محمد ارسالی در

    عالی بود
    ود

  • وحید ارسالی در

    به به

  • مسعود ارسالی در

    این آقا خیلی قشنگ اجرا کرد
    مخصوصا با لباسی که بر تن داشت و با حرکاتش، اجرای جذابی داشت
    پاینده باشی عزیز

  • کوروش ارسالی در

    اگه دقت کرده باشیم در بیشتر ترانه های معین ، سخن از باورهای دینی ایرانیان است مانند نماز و زیارت و عبادت و اسـتخاره و.. و این یک علاقه ی خاص برای همه ایجاد کرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد