واکنش علیرضا حیدری به حواشی حضورش در اختتامیه المپیک ۲۰۲۴

(ویدیو) اولین واکنش علیرضا حیدری به ترک برنامه اختتامیه المپیک 2024

در مصاحبه ای جدید علیرضا حیدری از حواشی جدیدش در رابطه با ترک برنامه اختتامیه المپیک و اتفاقات آن لحظه حرف زد.

شناسه خبر: ۷۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

علیرضا حیدری از کشتی گیران حرفه ای کشورمان به تازگی واکنش هایی در مورد حواشی خروج و ترک برنامه اختتامیه المپیک 2024 پاریس نشان داد.صحبت های او درمورد ناهید کیانی و کیمیا علیزاده حواشی زیادی در پی داشت.

شب گذشته (۲۲ مرداد) علیرضا حیدری، دارنده ۶ مدال کشتی جهان و المپیک میهمان‌ ویژه برنامه اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شبکه ورزش بود. صحبت‌های او در رابطه با مسابقه ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده، حواشی زیادی در فضای مجازی به وجود آورد مبنی بر این که مجریان صداوسیما به دلایل اظهارنظری که حیدریان داشته او را از ادامه حضور در برنامه منع کردند.

(ویدیو) گاف عجیب مجری وسط برنامه زنده برترین‌های فوتبال

علیرضا حیدری به این حواشی واکنش نشان داد و گفت: موضوع آن‌طور که در فضای مجازی مطرح شد نیست و کسی بنده را از برنامه بیرون نکرد. من خودم از مجریان و تهیه کننده برنامه درخواست کرده بودم که زودتر پخش زنده را ترک کنم چرا که دیروقت بود و خسته بودم. اینکه کسی گفته باشد من دیگر در برنامه نباشم، اینطور نبود و من خودم می‌خواستم برنامه را ترک کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد