ورزشکار روس حریفش را مسموم کرد

(ویدیو) اقدام عجیب ورزشکار روس | قهرمان شطرنج روس رقیبش را مسموم کرد !

قهرمان روس در اقدامی عجیب و خطرناک سعی در مسموم کردن حریف خود در مسابقات شطرنج داشته است.جزئیات و ویدیو آن لحظه را ببینید.

شناسه خبر: ۷۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

خبر هایی از ورزشکاران روس در جریان است که به تازگی قهرمان روس  با ریختن سم بر روی مهره ها تلاش برای مسموم کردن رقیب خود در مسابقه را داشته و در ویدیو نیز این قضیه ثابت شده و کاربران این حرکت را اقدامی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی خوانده اند.

بنابر ویدیویی که از دوربین مداربسته سالن رقابت‌های شطرنج منتشر شده است، قهرمان شطرنج روس سعی می‌کند با ریختن سم بر صفحه و مهره‌های شطرنج، رقیبش را مسموم کند. بنابر این ویدیو که در روز ۱۲ مرداد ماه ضبط شده است، امینه اباکاروا، قهرمان شطرنج ۴۰ ساله روس مخفیانه وارد سالن رقابت‌های قهرمان شطرنج داغستان در شهر «مخاچ قلعه» در جنوب روسیه شده و ماده‌ای را روی صفحه و مهره‌های شطرنج می‌مالد و از اتاق خارج می‌شود.

اتفاقی عجیب در تاریخ فوتبال؛ تعویض داور به علت مصدومیت! + ویدئو                     

گفته می‌شود رقیب او امایگانات عثمانوا ۳۰ ساله بوده است. او در نهایت در طول مسابقه بیمار شد. پس از آن که داور مسابقات به بیماری عثمانوا مشکوک شد و مراتب را به پلیس گزارش داد و در پی بررسی دوربین مداربسته محل مسابقات اقدام اباکاروا آشکار شد. این شطرنج باز روس سپس به اقدام خود اعتراف کرد و گفت که دماسنجی را روی میز شکسته و جیوه را به صفحه شطرنج مالیده است.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد