بازیگران فیلم زودپز | داستان فیلم زودپز | تیزر فیلم زودپز | زمان اکران فیلم زودپز

(ویدیو) فیلم کمدی «زودپز» در یک قدمی اکران! + تاریخ اکران و رزرو بلیط

زودپز یک کمدی به کارگردانی رامبد جوان است با حضور گلاره عباسی در کنار نوید محمدزاده و محسن تنابنده که تاریخ اکرانش مشخص شده و به زودی اکران میشود.

شناسه خبر: ۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم سینمایی زودپز که جزوی از اثرات درخشان کارنامه رامبد جوان که به عنوان کارگردان این سینمایی است حساب میشود،حال هوایی از دوران 60 را برای مردم و دهه شصتی ها تداعی میکند و میتواند اثری بسیار جالب و خاطره انگیز باشد.تاریخ نهایی اکران این فیلم سینمایی برای نیمه اول مهر ماه برنامه ریزی شده است.در ادامه دقیق تر بخوانید.

موضوع فیلم زود پز:

زودپز اثری کمدی با حال و هوای دهه ۶۰ و ششمین تجربه بلند سینمایی رامبد جوان محسوب می‌شود که روند ساخت آن در سکوت خبری پیش می‌رود.

داستان فیلم در زمان موشک‌ باران تهران، سال ۱۳۶۷ اتفاق می‌افتد؛ وقتی زودپز خانه می‌ترکد و پدرخانواده به سختی مجروح شده و سپس فوت می کند آن هم در زمانی که تهران را بمباران کرده اند.

دو داماد خانواده، با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده، تصمیم می‌گیرند تا به جای بردن جنازه به قبرستان و خاکسپاری، جسد او را در خانه‌ای که براثر بمباران تخریب شده بگذارند تا پدر زنشان شهید محسوب شود و آنها بتوانند از این موقعیت سوءاستفاده کنند اما این تصمیم، اتفاق‌ها و دردسرهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زند. فیلمنامه زودپز توسط مهدی نادری نوشته شده است.

تاریخ دقیق اکران فیلم زودپز:

شروع اکران از یازدهم مهر ماه «زودپز» برای کسب رکوردها می‌آید فیلم کمدی «زودپز» جدیدترین اثر سینمایی رامبد جوان از یازدهم مهرماه اکران خود را آغاز خواهد کرد.

زودپز

نقش و گریم طنز نوید محمدزاده و محسن تنابنده در سینمایی «زودپز»!+ عکس

بازیگران فیلم  زودپز:

اما فراتر از اهمیت حضور رامبد جوان در مقام کارگردان، آنچه «زودپز» را به پروژه‌ای کنجکاوی‌برانگیز تبدیل می‌کند، ترکیب بازیگران اصلی آن است.

محسن تنابنده که پیش‌تر در کمدی درخشان «سن‌پطرزبورگ» در کنار پیمان قاسم‌خانی حضوری جذاب و تماشایی را رقم زده بود و بعد‌ها در سریال «پایتخت» توانایی خود در ایفای نقش‌های کمدی را ثابت کرد، در فیلم «زودپز» هم یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد.

در کنار تنابنده، اما این‌بار نوید محمدزاده قرار گرفته است که حضورش در این پروژه می‌تواند تبدیل به اولین نقش‌آفرینی طنز او در سینمای شود. محمدزاده که به‌واسطه ایفای نقش‌های تلخ و جدی در فیلم‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به شهرت رسید، در شبکه نمایش خانگی هم دو تجربه «قورباغه» و «آکتور» را داشت که جایگاه او به‌عنوان یک بازیگر توانمند را تثبیت کرد، اما ورود او به حوزه طنز می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه‌اش باشد.

محسن تنابنده و نوید محمدزاده هر دو اولین همکاری مشترک خود با رامبد جوان را در «زودپز» تجربه می‌کنند.

رزرو بلیط فیلم زودپز:

قابل ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت این فیلم‌ سینمایی، به سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» مراجعه کنند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد