حرفهای رایان سرلک درمورد پارسا پیروزفر

رازهای پنهان پارسا پیروز از زبان دارای سریال «در انتهای شب»

ویدئویی از بازیگر نقش دارا در سریال پرطرفدار « در انتهای شب» درمورد پارسا پیروزفر منتشر شده که در آن از معاشرت و تجربه بازیگری اش با پارسا پیروزفر می گوید.

شناسه خبر: ۷۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

رایان سرلک متولد 21 اسفند ماه سال 1392 است. پدرش معمار و مادرش کارشناس شیمی است. در سال 1397 پدر و مادرش او را در کلاس های بازیگری ثبت نام کردند. چرا که او علاقه داشت از خودش دابسمش های بامزه بگیرد و دائما جلوی دوربین باشد. او که به تازگی در سریال خانگی در انتهای شب با پارسا پیروزفر همبازی شده است، از تجربه بازی اش در کنار پارسا پبروزفر می گوید.

بازیگر نقش دارا در انتهای شب

رایان سرلک که با نقش دارا در سریال در انتهای شب بسیار به شهرت رسید از تجربه بازی کردن در کنار پارسا پیروز صحبت کرد و گفت که از وی چیزهای زیادی آموخته. هم چنین این بازیگر در مصاحبه اش عنوان کرد که پارسا پیروز فر به 5 زبان مسلط است. 

رایان سرلک گفت: 

من از آقای پیروزفر خیلی چیز یاد گرفتم، هم از بازیگری و هم چیزهای دیگه، زبان مخصوصاً، مثلاً می‌دونستید که ایشون به 5 تا زبان مسلط هستند.

توصیه ویژه‌ای در مورد بازیگری به من نداشتن ولی من از رفتارهای خوبشون توصیه گرفتم، صبوری، اخلاق، مهربونی و حتی بازیگری.

هر روز با هم در مورد همه چی، زبان، موسیقی و کتاب حرف می‌زدیم، یه روز تمام معاشرتمون در مورد کتاب بود و از من پرسیدند چه سبک و چه نوع کتابی رو می‌خونی و دوست داری، من گفتم کمیک‌های دی‌سی، بتمن، سوپرهیرو و... روز بعدش لطف کردند و برام کتاب آوردند، کمیک، بتمن، آستریکس و چند تا کتاب دیگه.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد