شناسه خبر: ۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

امکان عودت ارز اربعین فراهم شد | قیمت ارز اربعین در بانک مرکزی | زمان عودت ارز اربعین

مهلت عودت ارز اربعین اعلام شد! + جرئیات

امکان عودت ارزهای اربعین برای زوار به دستور بانک مرکزی فراهم و از امروز آغاز شده است.

ارز+اربعین

پر بازدید

ترینی‌ها :

با اعلام بانک مرکزی به تازگی امکان عودت دادن ارز اربعین برای زائرین محترمی که به تازگی از سفر خود برگشته اند فراهم شده است و از تاریخ 5 شهریور آغاز و تا تاریخ 21 شهریور ادامه دارد.در ادامه میتوانید جزئیات دیگر را بخوانید.

از امروز زائران اربعین می‌توانند از امروز تا ۲۱ شهریورماه مازاد ارز اربعین خود را به همان بانکی که ارز را تهیه کرده بودند، بفروشند. قیمت یکصد دینار عراق امروز (مانند ایام تعیین شده برای فروش ارز اربعین) در مرکز مبادله ۳۶،۷۱۴ ریال است.

کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی با اشاره به عرضه ۹۷ درصد ارز اربعین به صورت برخط توسط شبکه بانکی به متقاضیان گفت: پس از اتمام اربعین حسینی از روز ۵ تا ۲۱ شهریور ماه، امکان عودت ارز فراهم شده و زائران می توانند در صورت تمایل باقی ماندۀ ارز خود را از همان بانکی که تهیه کردند به نرخ روز مرکز مبادله ارز و طلای ایران به فروش برسانند.

سود فروش ارز مازاد اربعین چقدر است؟ + شرایط و بهترین زمان فروش

به گزارش مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران، «کامیار چگنی» کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی با اشاره به اینکه از ابتدای فروش ارز اربعین در سالجاری تا امروز بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از شبکه بانکی ارز اربعین دریافت کرده اند، گفت: امسال با توجه به توسعه زیرساخت‌های لازم حدود ۹۷ درصد تهیۀ این ارزها به صورت برخط و از طریق سامانه های معرفی شده از سوی بانک های عامل بوده است.

لازم به ذکر است فروش ارز اربعین امسال به دو شیوه آن‌لاین و حضوری انجام شد و براین‌اساس ارز اربعین در ۳۰۲ شعبه بانک ملی ایران، ۲۰۰۷ شعبه و باجه پست‌بانک، ۲۸۰ شعبه بانک ملت، ۲۲۱ شعبه بانک صادرات، ۱۸۹ شعبه بانک سپه، ۱۰۶ شعبه بانک تجارت و ۶۳ شعبه بانک پارسیان به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه می‌شود.

گفتنی است بیشترین ارز اربعین به زائرین حسینی ابتدا توسط بانک ملی، سپس پست بانک و پس از آن توسط بانک سپه عرضه شده است. بانک های صادرات، ملت، تجارت و پارسیان نیز در رتبه های بعدی عرضه ارز اربعین قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد