شناسه خبر: ۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

میوه هایی که نباید در شب خورده شود | خوردن میوه در شب

به هیچ وجه این 4 میوه را شب ها نخورید!

خوردن برخی میوه ها در بعضی مواقع به سلامتی بدن آسیب می رساند. در ادامه 4 میوه ای که نباید در شب خورده شود را برای شما معرفی خواهیم کرد.

میوه

پر بازدید

ترینی‌ها :

هر چند میوه و سبزی جزء گروهی غذاهایی است که خوردن و استفاده از آن بسیار توصیه می شود، اما ذکر این نکته نیز لازم است که خوردن این میوه ها در هر زمانی از شبانه روز مفید نیست. به عنوان مثال توصیه می شود برخی میوه ها را به هیچ وجه قبل خواب نباید مصرف نمود.چرا که ممکن است اثرات نامطلوبی بر سلامت بدن داشته باشد.

۴ خوراکی که به اندازه سیگار مضرند! | از این خوراکی ها دوری کنید!

یک کارشناس ارشد تغذیه زیاد خوردن میوه ها را در آخر شب مضر دانست و گفت: توصیه می کنیم که افراد میوه را در طول روز و در ساعت های مختلف مصرف کنند و به یکباره در آخر شب، چند میوه را با هم نخورند.هم چنین خوردن برخی میوه ها به علت قند و ... بالایی که دارند در شبها ممنوع است.

۱. مرکبات

مرکباتی مانند پرتقال، لیموشیرین و گریپ‌فروت حاوی حجم بالایی از اسید سیتریک و قند هستند.

۲. موز

موز غنی از کربوهیدرات و قند است که می‌تواند شب‌ها مشکلاتی را در هضم ایجاد کند.

۳. سیب

سیب غنی از الیاف پکتین است که اگر در شب مصرف شود می‌تواند باعث ایجاد گاز و نفخ شود. همچنین حاوی حجم بالایی از قند است که می‌تواند روی کیفیت خواب هم تاثیر بگذارد.

۴. انگور

انگور سرشار از قند و آب است که می‌تواند در صورت مصرف منجر به تکرر ادرار در شب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد