شناسه خبر: ۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

حیوانات شفابخش | پت تراپی | حیوان درمانی

این حیوانات بیماری های انسان رو درمان می کنن!

دانشمندان در پژوهش های خود کشف کرده اند تعامل با حیوانات و به کار گرفتن آنها در درمان، می تواند برای انسانها در بهبود برخی بیماری های آنان مفید باشد.

حیوان درمانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

حیوان درمانی (حیوان درمانی) روشی برای درمان بیماران با کمک حیوانات (سگ، اسب، دلفین، خرگوش، گربه، پرندگان و غیره) است که توسط دانشمندان کشف شده و دانشمندان مدتهاست اثرات مفید ارتباط با حیوانات را بر روان انسان شناسایی کرده اند. اما مکانیسم هایی که توسط آن، این اتفاق می افتد هنوز ناشناخته است. برخی حیوانات از بهترین روان درمانگران هستند، آنها می توانند گوش دهند، قضاوت نکنند و ما را درک کنند.

گربه درمانی مفید برای کاهش علائم افسردگی و مفید برای کاهش فشارخون

 در بین بیمارانی که با ناتوانی ناشی از افزایش سن در خانه سالمندان زندگی می کردند، نشان داده شد که بیمارانی که سه بار در هفته به مدت شش هفته یک جلسه "گربه درمانی" برای آنها تجویز شده بود، کاهش علائم افسردگی و کاهش قابل توجه فشار خون را تجربه کردند. 

مشاهده یوزپلنگ آسیایی همراه دو توله ش در پل ابریشم سمنان + عکس

درمان با اسب سواری

 درمان با اسب سواری علائم اختلال استرس پس از سانحه را بهبود می بخشد. و هیپوتراپی که شامل سوارکاری نیست، بلکه شامل تغذیه و مراقبت ازحیوانات مخصوصا اسب می‌شود، می‌تواند به افراد کمک کند تا رفتارهای غیرقابل قبول اجتماعی مانند رفتارهای مرتبط با اعتیاد را ترک کنند و تغییر دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد