شناسه خبر: ۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

زندگی خانواده ایرانی با مار | زندگی مرد کرمانشاهی با مار

این خانواده ایرانی با 300 مار سمی زندگی می کنن! + ویدیو

یک خانواده ایرانی که شبانه روز با مارها زندگی می کنند و حتی نیش مار روی آن ها تاثیر ندارد را ببینید.

خانواده مروتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

خانواده مروتی اهل روستای فیروزه از توابع شهرستان روانسر کرمانشاه سالهاست با مارها اُنس گرفته اند. خانواده مروتی دارای دو فرزند دختر و پسر است که سالهاست با مار زندگی می کند. در این ویدیو زندگی عجیب خانواده مروتی را ببینید که سال هاست با مارها زندگی می کنند.

مروتی اظهار داشت: نمیدانم چه قدرتی در من وجود داشت که برای اولین برخوردی که در کودکی با مار داشتم توانستم با او کنار بیایم و او نیز من را تحمل کرد. این رفتار و مواجهه برای من کم کم عادی شد به طوری که ترسم از مار شکست و به راحتی او را بعنوان دوست قبول کردم.

وی ادامه داد: حکمت این کار را فقط خدا می داند و بس، زیرا حرف از مار برای بسیاری از افراد ترس دارد چه برسد به اینکه شب در کنارش بخوابی.

مروتی تنها مشکل ایجاد شده از سوی این حیوان برای او و خانواده اش را دوری جستن اقوام به دلیل ترس از این حیوان و کم شدن رفت و آمدهای فامیلی دانست و گفت: ما برای اینکه مهمان به منزلمان بیاید بایستی با قسم و قرآن مهمان را به خانه بیاورم.

وی افزود: اکنون بعد از گذشت 36 سال از عمرم به یاد نمی آورم مار یکبار هم من و خانواده ام را نیش زده باشد و حتی الان چند نوع از مارهای افعی در خانه به عنوان اسباب بازی و وسیله سرگرمی بچه ها در خانه دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد