شناسه خبر: ۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

بزرگترین خانواده دنیا | پرجمعیت ترین خانواده هند

مردی که هر کیو میبینه باهاش ازدواج میکنه | پرجمعیت ترین خانواده جهان + ویدیو و تصاویر

مردی که در ادامه می بینید با هر دختری که دیده ازدواج کرده و حالا پرجمعیت ترین خانواده دنیا رو برای خودش داره!

پرجمعیت ترین خانواده دنیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

پدر پرجمعیت ترین خانواده دنیا، زیونا چانا، 39 زن و ۹۴ فرزند و ده‌ها نوه دارد. پرجمعیت ترین خانواده دنیا، همگی در یک ساختمان چهار طبقه زندگی می‌ کنند. پدر پرجمعیت ترین خانواده دنیا پیرو یک فرقه مسیحی بود که چندهمسری را مجاز می‌ شمرد. در ادامه ببینید.

ویدیویی از پرجمعیت ترین خانواده

«پو زایونا»، با داشتن 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه، پدر پرجمعیت‌ترین خانواده دنیا بود که سال ۲۰۲۱ در سن ۷۶ سالگی به‌دلیل بیماری‌های فشار خون و دیابت فوت کرد. اما خانواده او در آپارتمانی که روی تپه‌های روستای بکتاونگ بنا شده است، همچنان کنار هم زندگی می‌کنند. برخی از فرزندان این خانواده ازدواج کرده‌اند و خودشان بیش از یک فرزند دارند و اکنون تعداد این خانواده به ۱۹۹ نفر رسیده است.

پرجمعیت ترین خانواده جهان

این خانواده روزی دو بار در سالن بزرگ خانه‌شان جمع می‌شوند و غذا می‌خورند. آنها در تمام کارهای روزمره‌شان و مخارج زندگی‌شان با هم شریک هستند و در تلاش‌اند میراث «پو زایونا» را حفظ کنند.

یکی از پسرهای زایونا می‌گوید، «من مثل پدرم نیستم! خدا او را برگزیده بود. اما من فقط یک انسان معمولی‌ام و نمی‌توانم چند همسر داشته باشم.»

پرجمعیت ترین خانواده جهان

برخی از اعضای این خانواده قصد دارند فرزندان خود را به مکان‌هایی بفرستند که فرصت تحصیل و پیدا کردن شغلی مناسب داشته باشند. اما درکل این خانواده روبه‌رشد هنوز هم از اینکه زندگی جمعی کنار هم داشته باشند، راضی‌اند. جالب اینکه، آنها باعث شدند این منطقه از هند به یک نقطه گردشگری جذاب برای افرادی شود که می‌خواهند از این خانواده دیدن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد