شناسه خبر: ۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

برنده لاتاری | خوش شانس ترین برنده لاتاری | برندگان لاتاری

خوش شانس ترین برنده لاتاری در دنیا را ببینید!

فردی که در ادامه می بینید خوش شانس ترین برنده لاتاری در دنیا است که هر کسی آرزو داره جای اون باشه.

خوش شانس ترین برنده لاتاری

پر بازدید

ترینی‌ها :

برنده لاتاری بودن چیزی است که بسیاری از مردم در سراسر جهان آرزویش را دارند. خوش شانس ترین برنده لاتاری، پسر جوان و ناشناسی است که در کمال تعجب همه بیشترین مبلغ لاتاری را برنده شده است. در ادامه خوش شانس ترین برنده لاتاری در دنیا را ببینید.

ادوین کاسترو، خوش شانس ترین برنده لاتاری

ادوین کاسترو، پسر 30 ساله کالیفرنیایی با یک بلیط لاتاری مبلغ دو میلیارد دلار برنده شد و این اتفاق او را به خوش شانس ترین برنده لاتاری تاریخ تبدیل کرده است.

برنده لاتاری

این مبلغ تاکنون بیشترین مبلغی بوده است که یک نفر توانسته در لاتاری برنده شود.

کاسترو زندگیش تغییر کرده! او حالا یک عمارت 25 میلیون دلاری در تپه های هالیوود، یک خانه 4 میلیون دلاری در زادگاهش در کالیفرنیا و یک پورشه 250 هزار دلاری خریده است.

برنده لاتاری

در این بین کسی ادعا داشت که کاسترو بلیط او را دزدیده ولی بعد از بررسی مشخص شد که او با بلیط خودش در این بخت آزمایی شرکت کرده است. شرکت بخت‌آزمایی ایالت کالیفرنیا می‌گوید همچنان مطمئن است که ادوین کاسترو برنده واقعی بلیت لاتاری رکوردشکن این شرکت به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون دلار است.

Screenshot_۲۰۲۴۰۲۰۴_۱۰۳۸۰۹_Instagram

کاسترو پس از برنده شدن ترجیح داده به صورت ناشناس باقی بماند و به صورت عمومی ظاهر نشده است. او در بیانیه‌ای اعلام کرد که از اعلام خبر برنده شدن شوکه شده و بسیار از این موضوع خوشحال است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد