شناسه خبر: ۳۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

طولانی ترین تولد دوقلو ها | دوقلو هایی با ۸۷ روز فاصله تولد

دوقلوهایی که با فاصله ۸۷ روز از هم به دنیا آمدند!

در حالت عادی تولد دوقلو ها باید در یک روز اتفاق بیافتد، اما برای خواهران دوقلو اتفاق بسیار عجیبی رخ داد و آن ها با فاصله باورنکردنی به دنیا آمدند.

دوقلو

پر بازدید

ترینی‌ها :

دوقلو هایی با فاصله زمانی سه ماهه متولد شدند. کیتی و امی جونز دوقلو های ایرلندی که با فاصله 87 روز به دنیا آمدند. بچه اول چهار ماهه به دنیا آمد و خواهرش سه ماه پس از او متولد شد و توانستند رکورد بیشتری فاصله تولد دوقلو های تاریخ را برای خود ثبت کنند.

تولد دوقلو ها با 87 روز اختلاف

طولانی‌ترین فاصله زمانی میان به دنیا آمدن یک دوقلو ۸۷ روز بوده،کیتی و امی جونز، دوقلوهای ایرلندی با ۸۷ روز فاصله از هم به دنیا آمدند. مادر آن‌ها ۴ ماه زودتر از موعد، زایمان کرد و امی را به دنیا آورد در حالی که کیتی توانست ۳ ماه بیشتر در رحم مادرش بماند.

اخیرا موردی خاص به عنوان رکورد در کتاب گینس به ثبت رسیده است که مربوط به تولد نوزاد دوقلو با فاصله 87 روز در  می باشد. مادر این معجزه های کوچک فردی به نام "ماریا جونز الیوت" است که طی یک روند غیرطبیعی دوقلوهایش را به دنیا آورد. او در سن 34 سالگی متوجه شد که 7 ماهه باردار است و جالب تر اینکه کودکش دوقلو است . همه چیز تا هفته بیست و چهارم بارداری طبیعی پیش می رفت اما در انتهای هفته 24 در حالی که چهار ماه تا روز اصلی زایمان او باقی مانده بود، ماریا زایمان کرد و در کمال تعجب فرزند اول او به نام "امی" در اول ماه ژوئن بدون قل دیگرش متولد شد.

دوقلو

این کودک نارس متولد شده بود و هنوز تکامل پیدا نکرده بود از طرفی زمانی که نوزاد اول به دنیا آمد، بدن ماریا دیگر قصد زایمان نداشت. پزشکان تلاش کردند که نوزاد بعدی را هم برای زایمان تحریک کنند اما هیچ اتفاقی نیفتاد برای همین اجازه دادن تا او در رحم مادر باقی بماند، سپس نوزاد متولد شده را داخل دستگاه قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد