شناسه خبر: ۳۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیرترین پدر و مادر دنیا | پیرترین والدین

وضعیت وخیم زوج 80 ساله بعد از بچه دار شدن! + تصاویر

این زوج که به عنوان پیرترین والدین جهان شناخته شدند و پس از سال ها بچه دار شدند ولی خوشحالی شان دوام زیادی نداشتند و حال جفتشان وخیم است.

پیرترین والدین جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

زن و شوهر هندی در 54 سالگی صاحب دوقلو شدند و به عنوان پیرترین والدین جهان شناخته شدند. اما خبر بدی که در مورد پیرترین والدین جهان منتشر شد این بود که حال این زن و شوهر پس از به دنیا آمدن کودکانشان وخیم شد. در ادامه در مورد پیرترین والدین جهان بیشتر بخوانید.

زن و شوهر هندی پس از 54 سال صاحب فرزند دوقلو شدند و به عنوان پیرترین زن باردار جهان شناخته شدند اما اکنون خبر خوبی از این زوج مسن به گوش نمی رسد.

چند ماه گذشته مقاله ای با عنوان " پیرترین زن باردار جهان دوقلو زایید! " منتشر شد که در آن یک زوج بعد از هندی بعد از 54 سال دعا و تلاش برای بارداری در اماکن مقدس و.. با همسایه خود که از روش IVF برای بارداری استفاده کرده بود، آشنا شدند و به همین دلیل خواستند این روش را حتی برای یکبار نیز امتحان کنند.

پیرترین والدین دنیا

خوشبختانه این روش بر روی زوج پیر با نام های " خانم مانگایاما 74 ساله " و " آقای رجارائو 80 ساله " موثر واقع شد و آنها توانستند برای اولین بار در زندگی طولانی خود صاحب دوقلوهایی شوند که در رسانه های مجازی مختلف با واکنش های مختلفی روبرو شد.

اما همه چیز به بهترین شیوه ممکن بود که ناگهان در فردای متولد شدن دخترهای دوقلو، همسر 80 ساله خانم مانگایاما دچار سکته قلبی شد!

همچنین خانم مانگایاما نیز حال خوبی ندارد و هر دو آنها تحت مراقبت های ویژه و شدیدی توسط تیم پرستاران بودند.

پیرترین والدین دنیا

این زوج پیر بعد از 57 سال توانستند صاحب فرندهایی شوند که آنها را نشانه ای لطف و مرحمت خدای خود خواندند و روز 5 سپتامبر را به عنوان روز خوشبخت ترین زوج روی زمین دانستند. با این وجود حال هر دو زوج پس از مدتی وخیم شد و دکتر " ساناکایالا اوماشانکار " گفت خانم مانگایاما به دلیل استرس 3 ساعت آخر فارغ شدن و سکته مغزی هم اکنون تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

پیرترین والدین دنیا

شوربختانه پدر بچه ها در اثر سکته قلبی درگذشته و نتوانست او را در بزرگ کردن دوقلوهایشان همراهی کند. اراماتی می گوید اکنون او نیز به مرگ خود فکر می کند و یکی از اعضای خانواده اش را برای نگهداری از فرزندانش بعد از مرگ، انتخاب کرده است. وی در مورد بزرگ کردن دوقلوهایش بدون کمک شوهرش می گوید: «بدون اون سخت است اما خانواده و دوستانم همین نزدیکی ها هستند و پس اندازی دارم که به من کمک می کند. مصمم هستم تا زنده بمانم و بزرگ شدن دخترانم را ببینم اما یکی از دوستان خانوادگی ام را انتخاب کرده ام که اگر اتفاقی برای من افتاد، آن ها را بزرگ کند». 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد