شناسه خبر: ۳۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

زشت ترین زن دنیا | ماری آن بیوان

خوش قلب ترین مادر دنیا با زشت ترین صورت + تصاویر

زشت ترین زن دنیا لقب مادری است که بر اثر یک بیماری چهره زیبای خود را از دست داد ولی برای بهتر شدن زندگی فرزندانش از هیچ کاری کوتاهی نکرد و لقت خوش قلب ترین مادر دنیا را هم به خودش اختصاص داد.

زشت ترین زن دنیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

زشت ترین زن دنیا؛ مری آن بیوان (Mary Ann Bevan) بیوه زنی زیبا بود اما بخاطر بیماری اکرومگالی استخوان های صورت و بدنش بی رویه رشد کرد. زشت ترین زن دنیا پرستار بود و 4 فرزند داشت و بعد از 11 سال زندگی مشترک، همسر ماری درگذشت و به تنهایی زندگیشو اداره می کرد. همراه ما باشید تا در مورد زشت ترین زن دنیا و زندگی عجیبش بیشتر بدانید.

زشت ترین مادر دنیا لقب چه کسی است ؟

 یک مادر عاشق فرزندانش است و هر کاری برایشان می‌کند، و «مری آن وبستر» هم از این قاعده مستثنی نیست. او از اینکه سوژه خنده شود یا ظاهر غیر عادی خود را نشان دهد، نترسید. مری فقط یک هدف داشت: تامین فرزندانش از هر راهی که می‌تواند.

مری مجبور بود بی‌رحمی، تمسخر و توهین‌های کسانی که او را «زشت‌ترین زن جهان» می‌نامیدند را تحمل کند. ما تحت تاثیر این زن شجاع و جسور قرار گرفتیم که قهرمان زمان خودش بود.

ماری آن بیوان

زندگی اولیه و خوشبختی کوتاه

مری آن وبستر، متولد ۱۸۷۴، در شرق لندن با خانواده و هفت خواهر و برادر بزرگ شد. او که در جوانی ظاهر بسیار جذابی داشت پس از اتمام تحصیلات پزشکی، پرستار شد. بعدا با توماس بیوان ازدواج کرد و این زوج از زندگی شادی در کنار هم برخوردار شدند.

آغاز بیماری

زشت ترین زن دنیا

پس از ازدواج، بیوان شروع به تجربه رشد غیرطبیعی، تغییر شکل صورت و میگرن کرد. این علائم نشان دهنده آکرومگالی (Acromegaly) است، یک اختلال ناشی از هورمون رشد بیش از حد که در آن زمان آگاهی کمی درباره‌اش وجود داشت.

عجیب ترین انسان های تاریخ جهان، از مرد سه پا تا غول شرک + ویدئو و تصاویر

در نتیجه، ظاهر بیوان در طول تنها پنج سال به شدت تغییر کرد. با وجود این، شوهرش تا زمان مرگ ناگهانی بر اثر سکته مغزی در سال ۱۹۱۴ از او حمایت کرد و سپس بیوان را با چهار فرزندشان تنها گذاشت.

فداکاری برای فرزندان

با پیشرفت بیماری، بینایی بیوان کم شد و همه چیز برایش سخت‌تر شد زیرا شغل خود را نیز از دست داد. به دلیل ظاهری که داشت، یافتن کار مناسب برای او تقریبا غیرممکن و کسب درآمد به یک مبارزه بزرگ تبدیل شد.

زشت ترین زن دنیا

وقتی نتوانست هیچ کاری پیدا کند تصمیم گرفت به مسابقه «زشت ترین زن» بپیوندد، به این امید که از ظاهر رو به زوال خود پول به دست آورد. او با غلبه بر ۲۵۰ رقیب، در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد و پول جایزه را گرفت.

مبارزه بیوان نتیجه داد

در سال ۱۹۲۰، او توسط یک شومن مشهور آن زمان، ساموئل دبلیو. گامپرتز، استخدام شد تا بخشی از برنامه جانبی او باشد؛ بخش کوچکی از یک اجرا در سیرک. مری آن تا زمانی که در سال ۱۹۳۳ درگذشت، در سیرک ها ظاهر شد تا فرزندانش را سیر نگه دارد و هزینه تحصیل آنها را بپردازد. مردم می‌آمدند تا به او و اندام‌های بزرگش خیره شوند.

زشت ترین زن دنیا

 

زشت ترین زن دنیا

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    در داستان استعاری دخترک کبریت فروش بوده است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد