شناسه خبر: ۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پرموترین دختر جهان | مودارترین دختر جهان ازدواج کرد

چهره جدید پرموترین دختر جهان بعد از ازدواجش + تصاویر

دختری که زمانی توسط همسالانش لقب دختر گرگی گرفته بود سرانجام عشق زندگی خود را پیدا کرد و چهره خود را تغییر داد!

پرموترین دختر جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

دختری با نام ناتی زمانی پرموترین دختر جهان لقب گرفته بود. پرموترین دختر جهان همیشه توسط همسن و سالاناش مورد تمسر قرار میگرفت اما حالا عشق زندگی خود را پیدا کرده است. پرموترین دختر جهان به خاطر ازدواج و عشقش، ظاهر خود را تغییر داد که با واکنش زیادی از سوی طرفدارانش مواجه شد.

پرموترین دختر جهان ازدواج کرد!

دختری که زمانی توسط همسالانش لقب دختر گرگی و چهره میمونی گرفته بود ، سرانجام عشق زندگی خود را پیدا کرد و چهره او تأثیر عمیقی را بر زندگی او گذاشته است.

سوپاترا «ناتی» ساسوفان، که زمانی پرموترین دختر جهان لقب گرفته بود، به دلیل ظاهر منحصر به فردش با تمسخر همکلاسی هایش مواجه شد.

پرموترین دختر جهان

در 5 آگوست 1999، اتفاق مهمی در خانواده سوپاترا رخ داد. معمولاً وقتی یک نوزاد جدید به دنیا می آید، والدین واقعاً احساس شادی و هیجان می کنند. مادر و پدر سوپاترا، سامپون و سامرنگ، هنگام تولد او چنین احساسی داشتند.

اما خوشحالی آنها با تعجب، ترس و ناباوری آمیخته بود زیرا دکتر به آنها گفته بود که نوزادشان موهای زیادی دارد. آنها ابتدا فکر می کردند که این طبیعی است، اما وقتی او را در دستگاه دیدند، از موهای او شوکه شدند. موهای سوپاترا تقریباً تمام بدن او را پوشانده بود و حتی پزشکان تایلند نیز هرگز کسی مانند او را ندیده بودند.

پرموترین دختر جهان

بعداً، پزشکان متوجه شدند که نتی یک بیماری پوستی بسیار نادر به نام سندرم آمبراس دارد. این وضعیت به قدری غیر معمول است که از مدت‌ها قبل تنها 50 مورد مشابه او در جهان ثبت شده است.سندرم آمبراس باعث رشد موهای زائد بدن می شود و فقط کف دست، کف پا و داخل دهان را محو می کند که احتمالاً به دلیل تغییر ناگهانی DNA است.

معلم ناتی، کولجیرا پوسانگ، فاش کرد که سایر بچه‌ها در ابتدا از ظاهر نتی می‌ترسیدند و همین امر روزهای ابتدایی مدرسه او را سخت می‌کرد. با گذشت زمان، نتی ثابت کرد که مانند هر دانش آموز دیگری است. معلمان او را فردی سخت کوش با نمرات خوب توصیف کردند و در نهایت او به یکی از محبوب ترین بچه های مدرسه تبدیل شد.

پرموترین دختر جهان

معلمان ناتی گفتند که او دختری سرزنده بود که عاشق آواز خواندن، رقصیدن و بازیگری بود. پدر و مادرش مانند هر بچه دیگری با او رفتار می کردند و هرگز باعث نشدند که او احساس کند اهمیت کمتری دارد. آنها او را همه جا بردند و از اینکه او با بچه های دیگر متفاوت به نظر می رسید، خجالت نمی کشیدند.

پرموترین دختر جهان

او همچنین تصاویری را با همسرش منتشر کرد که چهره او را بدون موهای صورت نشان می داد. برخی از مردم فکر می کردند که او ممکن است معالجه شده باشد، اما پدرش توضیح داد که او ترجیح داده موهای صورت خود را بتراشد تا ظاهر جدید خود را نشان دهد. حالا چشم‌ها، صورت، دهان، لب‌ها و گونه‌هایش دیده می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد