شناسه خبر: ۳۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

مادر ۲۶ ساله | مادر ۲۲ فرزند

مادر ۲۶ ساله ای که ۲۲ فرزند دارد و قصد دارد 100 فرزند داشته باشد! + ویدیو و تصاویر

کریستینا اوزتورک، 26 ساله، رویای گسترش خانواده خود را با شریک زندگی خود، گالیپ، 58 ساله دارد و قصد دارد حداقل 80 فرزند دیگر داشته باشد. آنها اکنون 22 فرزند دارند.

کریستینا اوزتوک

پر بازدید

ترینی‌ها :

کریستینا اوزتورک و همسر میلیونرش گالیپ در گرجستان زندگی می کنند و اکنون والدین 22 فرزند هستند. کریستینا اوزتورک اکنون 26 سال دارد و قصد دارد خانوادش را گسترش دهد. کریستینا اوزتورک و همسرش قصد دارند تا 100 فرزند داشته باشند. همراه ما باشید تا در مورد این زوج عجیب بیشتر بدانید.

کریستینا اوزتورک که در حال حاضر در گرجستان زندگی می کند و همسر میلیونرش گالیپ والدین 22 فرزند هستند. کریستینا اولین فرزند خود را در سن 17 سالگی به دنیا آورد. کریستینا این تصمیم را گرفت تا خانواده اش را به سرعت گسترش دهد.

کریستینا اوزتوک

 در فوریه 2021، کریستینا تمایل خود را برای داشتن 105 فرزند ابراز کرد. او همچنین بینشی در مورد تجربه بزرگ کردن چندین کودک به طور همزمان ارائه کرد. او توضیح داد: من همیشه با بچه ها هستم و همه کارهایی را که مادران معمولا انجام می دهند انجام می دهم.

از مارس 2020 تا ژوئیه 2021 او و گالیپ 168000 یورو به مادران جایگزین پرداخت کرده بودند. علاوه بر این، آنها سالانه 96000 دلار (67700 پوند) برای 16 پرستار بچه خرج کردند.همه بچه ها به جز دو نفر در سال 2020 به دنیا آمدند. بزرگترین فرزند کریستینا، ویکتوریا، در سال 2014 از ازدواج قبلی و جدیدترین عضو خانواده آنها، اولیویا، در ژانویه 2021 متولد شد.

کریستینا اوزتوک

فرزندان او عبارتند از مصطفی، مریم، آیرین، آلیس، حسن، جودی، هارپر، ترزا، حسین، آنا، ایزابلا، اسماعیل، مهمت و احمد، هر سه سه ساله به همراه علی، کریستینا، آلنا، سارا، لاکمن و آلپارسلان. ، که دو ساله هستند.مادر ۲۶ ساله ای که ۲۲ فرزند دارد و قصد دارد خانواده خود را بزرگتر کند!

کریستینا اوزتوک

این زوج مایلند خانواده خود را بیشتر گسترش دهند و به فکر داشتن بیش از 100 نوزاد هستند. با این حال، آنها تصمیم گرفته‌اند این طرح را تا زمانی که فرزندان فعلی‌شان بزرگ‌تر شوند، به تعویق بیاندازند تا اینکه به رحم جایگزین دیگری فکر کنند.در همین حال، کریستینا امکان به دنیا آوردن فرزندان بیشتری را رد نکرده است. با این حال، او اذعان کرد که با توجه به حضور تعداد زیادی از فرزندان خردسال در خانواده، در حال حاضر غیرعملی است.مادر ۲۶ ساله ای که ۲۲ فرزند دارد و قصد دارد خانواده خود را بزرگتر کند!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد