شناسه خبر: ۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

رکورد گینس | ثبت رکورد گینس توسط ایرانی ها | رکورد عجیب یک ایرانی در گینس

این آقای ایرانی یکی از عجیب ترین رکوردهای گینس رو ثبت کرده | رکوردی با 88 قاشق + تصاویر

این مرد 51 ساله ایرانی رکورد سابق خود را شکسته و با نگه داشتن همزمان 88 قاشق روی بدن رکورد جدید خود را به ثبت رساند. همراه ما باشید.

رکوردهای گینس

پر بازدید

ترینی‌ها :

دانستن عجیب ترین رکوردهای گینس میتونی خیلی جالب باشه ولی اینکه ببینیم این رکوردهای عجیب توسط یک ایرانی ثبت شده کنجکاوی ما رو دو چندان میکنه. یک مرد ایرانی با چسباندن 88 قاشق روی بدنش و نگه داشتن آن ها در نقاط مختلف بدن، یکی از عجیب ترین رکوردهای گینس رو به نام خودش ثبت کنه. این مرد ایرانی در سا 2021 این رکورد رو ثبت کرد و حالا تونسته رکورد قبلی خودش رو بشکنه. همراه ما باشید تا با عجیب ترین رکوردهای گینس که اینبار توسط یک ایرانی ثبت شده آشنا بشید.

یک مرد ایرانی با چسباندن و نگه‌داشتن ۸۸ قاشق در نقاط مختلف بدن خود، بدون دخالت هیچ ماده چسبناکی، رکورد گینس را شکست.

ابوالفضل صابر مختاری، مرد ۵۱ ساله ایرانی، رکورد سابق خود را که با نگه‌داشتن همزمان ۸۵ قاشق روی بدنش در سال ۲۰۲۱ به ثبت رسانده بود، شکست. او به سازمان رکوردهای جهانی گینس گفت که پس از یک عمر چسباندن اشیا به پوست خود، تصمیم گرفت رکورد نگه‌داشتن بیشترین تعداد قاشق‌ روی بدنش را دنبال کند.

رکورد مرد ایرانی در گینس

مختاری پس از اولین ثبت رکورد در ژانویه ۲۰۲۲ اعلام کرد: «وقتی بچه بودم به طور تصادفی متوجه این استعدادم شدم و پس از چندین سال تمرین و تلاش، توانستم استعداد خود را تقویت کنم و به جایگاه امروزم برسم.»

زیباترین امضا ثبت شده در گینس برای کیه؟ + عکس

رکورد مرد ایرانی در گینس

استعداد این مرد فقط به حفظ قاشق‌ روی پوست بدن محدود نمی‌شود. به گفته خودش، هر شئ یا جسمی را می‌تواند به بدنش بچسباند؛ از جمله: پلاستیک، شیشه، میوه، سنگ، چوب و حتی یک انسان بالغ!

مختاری معتقد است راز توانایی منحصر به فردش این است که می‌تواند انرژی را از بدن خود به اجسام منتقل کند. مختاری در بیانیه رسمی خود در سال گذشته به گینس گفت: «من می‌توانم انرژی درونی خودم را به اشیاء منتقل کنم تا زمانی که بتوانم آنها را لمس و احساس کنم. سعی می‌کنم تا حد امکان روی اشیاء تمرکز کنم که آنها را روی بدنم متعادل نگه دارم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد