شناسه خبر: ۳۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین حیوانات | زشت ترین حیوانات دنیا

15 تا از بی ریخت ترین حیوانات دنیا، از ماهی لب قرمز تا سمندر احمق! + تصاویر

از ماهی های لب قرمز گرفته تا خفاش های برگ بینی، 15 مورد از زشت ترین اعضای قلمرو حیوانات را ببینید.

زشت ترین حیوانات جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

زشت ترین حیوانات که در عمرتون دیدین چی بودن؟ میخوایم بهتون یک سری عکس نشون بدیم که احتمالا فکرشم نمیکنید وجود داشته باشن. اینها زشت ترین حیوانات تاریخ هستن. در ادامه عکس هایی از زشت ترین حیوانات دنیا رو ببینید.

1. خفاش ماهی لب قرمز

ماهی لب قرمز

این ماهی که در اطراف جزایر گالاپاگوس یافت می شود، عمدتاً به خاطر لب های قرمز روشن خود شناخته شده است. به عنوان شناگران ضعیف، خفاش ماهی تمایل به خزیدن در کف اقیانوس دارد. هنگامی که خفاش ماهی به بلوغ می رسد، باله پشتی آن تبدیل به یک برجستگی ستون فقرات می شود .

2. موش کور دماغ ستاره ای

موش کور دماغ ستاره ای

موش کور دماغ ستاره ای یک پستاندار گوشتخوار کوچک بومی شرق آمریکای شمالی است. خال‌های دماغ ستاره‌ای دارای خز ضد آب هستند که برای مرداب‌های مرطوبی که در آنها زندگی می‌کنند بسیار مناسب است و دم ضخیمی دارد که در زمستان‌ها با چربی پر می‌شود.

مانند همه موش کور ها، این موجود نیز حس بینایی محدودی دارد و در عوض به پوزه عجیب خود متکی است. "ستاره" از 22 شاخک بسیار حساس تشکیل شده است که به ردیابی و مصرف طعمه کمک می کند. موش کور بینی ستاره ای همچنین حباب های هوا را در زیر آب با سرعت 5 تا 10 بار در ثانیه دمیده و دوباره استنشاق می کند تا طعمه را ردیابی کند.

عجیب ترین آداب و رسوم ازدواج در کشورهای مختلف که قابل باور نیستن + عکس

3. اختاپوس فلاپ جک

اختاپوس فلاپ جک

اختاپوس فلپ جک را معمولاً دامبو می نامند، زیرا باله های گوش مانندی که از بدن گرد آن بیرون زده است. آنها یک گونه در آب عمیق هستند و در اعماق شدیدتر از اکثر اختاپوس ها زندگی می کنند. شما ممکن است همتای پاپ فلپ جک را بشناسید: مروارید در فیلم «در جستجوی نمو» دیزنی پیکسار.

4. خفاش برگ بینی

خفاش برگ بینی

این خفاش پوزه برگ آمریکایی که در ایستگاه بیولوژیکی لا سلوا در کاستاریکا پیدا شد، پوزه سر نیزه ای تا شده را به نمایش می گذارد که به همین دلیل نامگذاری شده است.

5. سمندر احمق

سمندر احمق

آکسولوتل بومی کانال های آب شیرین و دریاچه های عمیق مرکز مکزیک است. آکسولوتیس در واقع هرگز دچار دگردیسی کامل نمی شود. آنها همچنین توانایی بازسازی کامل هر اندامی را دارند.

این موجود آبی کوچک بخشی از یک جمعیت وحشی فوق العاده کوچک است که زنده مانده است. در سال 2006، axolotl بر اساس فهرست قرمز IUCN از گونه های در معرض خطر انقراض، در فهرست حیوانات در معرض خطر قرار گرفت. تا زمانی که مشاهده های اخیر در سال 2014 خلاف آن را ثابت کرد، تصور می شد که این یک گونه منقرض شده است.

این پرنده عجیب و شجاع، عقاب را نوک می زند! + عکس

6. خردکن یا هچ ماهی

هچ ماهی

هچ ماهی در اعماق دریا نام خود را از شکل متمایز تیغه مانند بدن خود گرفته است. حدود 45 گونه منفرد از هچ ماهی وجود دارد که اندازه آنها از یک تا شش اینچ متفاوت است.

7. گرگ یال دار

ss-140225-weirdest-گرگ یال دار-19

گرگ یال دار بلندترین سگ وحشی است و روی چهار پای دوکی خود بسیار چابک است. آنها در جنگل های باز و ساوان های مرکزی آمریکای جنوبی زندگی می کنند، مانند این گرگ که در حال شکار شبانه در برزیل دیده می شود. این گرگ ها همچنین می توانند گوش های بلند خود را بچرخانند تا به طعمه ها در علف گوش دهند.

8. موش های خال برهنه

موش خال برهنه

موش های خال برهنه هر چیزی جز جذابیت دارند. بدن‌های متلاطم، گوشتی و چروکیده آن‌ها شبیه گربه‌های بی‌مو، اما با دندان‌های بلندتر است.

همانطور که مشخص است، این هیکل نسبتاً برای سبک زندگی موش های مول مفید است. جوندگان در جایی که در کلنی ها زندگی می کنند، لانه های زیرزمینی حفر می کنند و چون به ندرت خورشید را می بینند، نیازی به رشد یک لایه محافظ مو ندارند.

9. پرنده منقار کفشی

پرنده نوک کفش

چهره ای که فقط یک مادر می تواند دوستش داشته باشد این پرنده عجیب و غریب مطمئناً مناسب است. منقار کفشی پرنده ای بسیار بزرگ لک لک است. نام خود را از قبض کفشی شکل عظیم خود گرفته است.

منقار کفشی، گونه ای منفرد که به ندرت به صورت گروهی یافت می شود، در مناطق گرمسیری شرق آفریقا در باتلاق های بزرگ از سودان تا زامبیا زندگی می کند.

10. فولاد والریان یا پانگولین

پانگولین

این پسر کوچک به نظر می رسد که برای صحنه مبارزه در «بازی تاج و تخت» آماده است.

پانگولین که به آن مورچه خوار فلس دار نیز می گویند، پستانداری است که پوسته های کراتین بزرگی روی پوستش پوشانده است. این تنها پستاندار شناخته شده با این پوشش است. این نام که در مناطق گرمسیری در سراسر آفریقا و آسیا یافت می شود، از کلمه مالایی pengguling به معنای "چیزی که می پیچد" گرفته شده است. پانگولین ها فاقد دندان و توانایی جویدن هستند و در عوض تپه های مورچه ها یا تپه های موریانه را با چنگال های جلویی قدرتمند خود پاره می کنند و با زبان بسیار دراز خود به آنها کاوش می کنند.

11. کوسه دماغ خرطومی

کوسه دماغ خرطومی

Callorhinchus milii، که بیشتر به عنوان chimaera دماغه شخم یا کوسه شبح شناخته می شود، پوزه آویزان دارد که با خرطوم یک فیل مقایسه شده است. آنها ماهی غضروفی هستند که مربوط به کوسه ها هستند و باله های بزرگی دارند که برای شنا به صورت بال مانند می چرخند.

12. گربه سگ دنیای واقعی

گربه سگ

به نظر می رسد تلاقی بین گربه و سگ است، اما در واقع از بستگان مانگوس است. این حیوان منحصر به جنگل های ماداگاسکار است و از لمورها، خوک های وحشی و موش تغذیه می کند. بر خلاف مانگوس ها و بیشتر شبیه گربه سانان، حفره دارای پنجه های جمع شونده و دندان های گربه مانند است. کت آن قهوه ای مایل به قرمز و پوزه آن شبیه سگ است. حفره همچنین مجهز به یک دم بلند است که هنگام شکار و مانور در میان شاخه های درخت به کار می آید.

13. آرمادیلو

آرمادیلو

خرچنگه یا یک کاترپیلار؟ هیچ کدام.

این یک آرمادیلو پری صورتی (اشاره: صورت در سمت چپ است) و بومی آرژانتین مرکزی است. اگرچه پری صورتی کوچک‌ترین گونه از گونه‌های آرمادیلو است، اما هنوز مطمئن نیستیم که می‌خواهیم آن را در آغوش بگیریم یا از مسیر زرهی آن دور شویم.

14. آی یای!

حیوانات عجیب

Aye-ayes را فقط در جزیره ماداگاسکار می توان یافت. این حیوانات کمیاب ممکن است شبیه نخستی ها نباشند، اما مربوط به شامپانزه ها، میمون ها و انسان هستند. آه‌آی‌ها قهوه‌ای تیره یا سیاه هستند و با دم پرپشتی که بزرگ‌تر از بدنشان است مشخص می‌شوند. این موجودات شب زنده داری زندگی خود را در درختان جنگل های بارانی می گذرانند و از پایین آمدن روی زمین اجتناب می کنند.

15. هاکونا ماتاتا

هاکوما

این حیوان که شبیه پومبا از «شیر شاه» دیزنی است، بابیروسای شمالی سولاوسی، حیوانی شبیه خوک بومی جزایر اندونزی است. دارای دو جفت عاج بزرگ است که از دندان نیش بزرگ شده تشکیل شده است. نیش های بالایی به بالای پوزه نفوذ می کنند و به سمت پیشانی خم می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد