شناسه خبر: ۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

درآمد ترکیه از برگزاری کنسرت خواننده های ایرانی | قیمت بلیط کنسرت های ترکیه

سود و درآمد عجیب و میلیاردی ترکیه از کنسرت ایرانی ها!

به تازگی آمارهایی از درآمد بسیار بالا و میلیاردی دولت ترکیه از برگزاری کنسرت ایرانیان و جذب ایرانی ها به گوش میرسد که در ادامه جزئیات آن را بخوانید.

کنسرت در ترکیه

پر بازدید

ترینی‌ها :

در این روزهایی که تعدادی از خوانندگان ایرانی توانایی برگزاری کنسرت در ایران را ندارند و این کنسرت ها در ترکیه برگزار میشود دولت ترکیه بخاطر نزدیکی به ایران و رفت و آمد آسان تر از این اتفاق سود بسیار زیادی میبرد و تبدیل به یک منبع درآمد برای ترکیه شده است.

این روزها ترکیه تبدیل به قطبی برای برگزاری کنسرت‌ های برخی از خواننده‌های ایرانی شده است و مخاطبان کنسرت‌ ها را از سراسر کشور جذب می‌کند.

ترکیه از کنسرت‌ های برگزار شده تنها در شهریور ماه 1403 حدود 3000 میلیارد تومان سود خواهد کرد. طی سال‌های اخیر این کشور با میزبانی کنسرت‌های بزرگ خواننده‌های ایرانی که در داخل کشور امکان اجرا ندارند، تبدیل به یکی از مقاصد محبوب طرفداران آن‌ها شده است. حضور گردشگران ایرانی در کنار کمک به اقتصاد ترکیه، به صنعت توریسم این کشور هم رونق بی‌سابقه‌ای بخشیده اند.

(ویدیو) بدون هزینه دوبی گردی کنید | معرفی تفریحات رایگان دوبی

موضوع دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که بلیت‌ کنسرت‌های ترکیه قیمت گذاری مشخصی ندارد و قیمت آن‌ها از 128 تا 1208 دلار متغیر است. در کنار هزینه‌های اقامت، خوراک و تفریحات هر گردشگر باید برای خرید یک بلیت نزدیک به 300 دلار هزینه کند. این زنجیره موجب خروج ارز از کشور می‌شود؛ این در حالی است که فعالان اقتصادی و صنعت گردشگری داخل در حال گذراندن تابستانی سخت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد