شناسه خبر: ۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

ارزان ترین کشور ها برای سفر | سفرهای کم هزینه خارجی

ارزان ترین کشور های جهان برای مسافرت !

شناختن ارزان ترین کشور های جهان برای سفر رفتن این روز ها دغدغه بیشتر افراد اهل سفر و ماجراجویی و همچنین گشتن جهان است.

گردشگری

پر بازدید

ترینی‌ها :

امروزه صنعت گردشگری به یک صنعت پر رونق تبدیل شده و افراد از سراسر دنیا با توجه به مقدار بودجه خود به دنبال سفری ارزان با هزینه کم و یا مناسب میگردند.این میزان هزینه که گران ترین و ارزان ترین کشور های جهان را تفکیک میکند بستگی به هزینه های مربوط به هتل،رستوران،بلیط و … می باشد. مطمئنا سفرهای خارجی برای ما هزینه های بسیار بیشتری دارد.بنابراین در این مطلب تعدادی کشور کم هزینه مناسب را معرفی میکنیم.

spain

اسپانیا

با در نظر گرفتن اینکه تمام اروپا واحد پولی مشترکی دارند، منطقی به نظر می‌رسد که فرض کنیم که هزینه‌ها در تمام کشورها یکسان است. با این حال این تصور غلطی است. اگرچه کشورهایی مانند هلند و آلمان کشورهای نسبتا گرانی برای مسافران به شمار می‌روند، کشورهایی که در بخش جنوبی اروپا قرار گرفته‌اند را می‌توان در زمره کشورهای بسیار ارزان طبقه‌بندی کرد.

potugaal

پرتغال

پرتغال در مقایسه با دیگر کشورهای غرب اروپا، ارزان‌تر است به خصوص اگر از مناطق شلوغ و توریستی فاصله بگیرید. غذاهای محلی ارزان و امکانات اقامتی متعدد باعث شده است که پرتغال نسبت به دیگر کشورهای همسایه ارزان‌تر باشد. در واقع در تمام هزینه‌های عمده‌ی سفر از جمله اقامت، حمل‌ونقل و غذا، پرتغال انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای برای مسافران با بودجه‌های مختلف دارد.

turkey

ترکیه

ترکیه به معنای واقعی کلمه مملوء از هر آن چیزیست که گردشگران به آن علاقه‌مندند! این کشور بی‌نظیر با آثار باستانی و قدمتی به جا مانده از دوران قدیم، فرهنگی شبیه به ایرانیان، طبیعتی بکر و مناظری زیبا از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین کشورهایی است که پیشنهاد می‌کنیم برای سفر به آن برنامه ریزی کنید!

با ۱۰ تا از گران ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴ آشنا شوید!

vietnaam

ویتنام

ویتنام در کنار این که یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر خارجی است، یکی از زیباترین، متنوع‌ترین و بافرهنگ‌ ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است. ارزانی در این کشور در این حد است که می‌توانید بدون چک کردن بودجه خود در طول روز بدون دغدغه به تفریح بپردازید. زیرا با کم‌تر از 30 دلار در طول روز نیز می‌توان به راحتی در این کشور زندگی کرد

russia

روسیه

بزرگ‌ترین خرج پیش پای شما برای سفر به روسیه دریافت ویزا است. زمانی که ویزا را دریافت کردید می‌توانید به راحتی وارد خاک روسیه شوید و از گردش، غذا و مناظر روسیه لذت ببرید. هزینه اقامت در پانسیون‌های روسیه از 5 دلار به ازای هر شب آغاز می‌شود. اقامت در پارک و چادر نیز در سراسر روسیه در دسترس است.

greece

یونان

به دلیل بحران‌های اقتصادی موجود در یونان، این کشور در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر است. جزیره‌ی زیبای کرت، علاوه بر مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی و ساحلی زیبا، بهشتی برای دوستداران غذاهای محلی است. زیبایی طبیعی و چشم‌اندازهایی چون ساحل Balos، اهالی مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی و غذاهای لذیذ محلی از مهم‌ترین دلایل جذب گردشگران به این جزیره هستند. در کرت یکی از ارزان‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهای زندگی خود را تجربه خواهید کرد.

macedonia

مقدونیه

یکی از بهترین سفرهایی که می‌توانید در طول تمام زندگی‌تان تجربه کنید سفر به مقدونیه است. این کشور بیش از هر کشور دیگری در ناحیه بالکان ارزان است. گردش روزانه در مقدونیه با 25 تا 30 دلار بسیار آسان و در دسترس است. در تمامی مقدونیه قیمت هر شب اقامت بین 8 تا 14 دلار است و هتل‌های لوکس نیز با دریافت شبی 20 دلار تمامی امکانات خود را در اختیار شما خواهند گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد