شناسه خبر: ۵۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

خانه هابیت ها | لوکیشن واقعی خانه هابیت ها

خونه هابیت‌ های ارباب حلقه ها در دنیای واقعی! + ویدیو و تصاویر

شما هم خانه هابیت های ارباب حلقه ها رو یادتون هست؟ این خونه ها واقعا وجود دارند، همراه ما باشید تا ببینید.

خانه هابیت ها

پر بازدید

ترینی‌ها :

خانه هابیت ها بعد از فیلم ارباب حلقه ها بسیار مشهور شد. کمتر کسی خبر دارد که این روستا واقعا وجود دارد. خانه هابیت ها در نیوزلند واقع شده است و تنها 2 ساعت با شهرستان های بزرگ فاصله دارد. نام این روستا Matamata است و به خاطر شباهت زیاد به روستای Hobbiton ،سالیانه تعداد زیادی از طرفداران این فیلم برای دیدن خانه هابیت ها به آن سر میزنند.

چه اهل تماشای فانتزی‌هایی مثل ارباب حلقه‌ها و هابیت باشید و چه نه، خانه‌های هابیتی خودتان یا اطرافیانتان را سر ذوق خواهد آورد.

تماشای سوراخ‌های هابیتی پرجزئیات و کوچک در فیلم هم لذت‌بخش بود، اما اکنون مردم می‌توانند به هابیتون نیوزیلند سر بزنند و وارد فضای خانه‌های هابیتی شوند. بازدیدکنندگان با رسیدن به کوچه‌ی بگشات به دو گروه تقسیم می‌شوند. هر گروه با راهنمایشان وارد یکی از خا‌نه‌ها شده و می‌توانند ۱۶ دقیقه در آنجا به بازدید از خانه، لمس وسایل کوچک و عکاسی بپردازند.

برای کسانی‌ که از طرفداران دو مجموعه فیلم یادشده هستند، بازدید از حفره‌های هابیتی تجربه‌ی به‌یادماندنی و شگفت‌انگیزی خواهد بود. شما را به تماشای تصاویر هابیتون دعوت می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد