شناسه خبر: ۳۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

سریال جومونگ | محل فیلمبرداری جومونگ

اگه طرفدار یانگوم و جومونگ باشی، اینجا رو مثل کف دست میشناسی + تصاویر

پارک «یونگین دائه یانگوم» یک شهرک مخصوص ساخت فیلم و سریال است که در محدوده ی شهر یونگین در استان گیونگ‌ گی کره ی جنوبی قرار دارد. این شهرک محل ضبط سریال جومونگ، یانگوم و دونگ یی بوده است.

محل ضبط سریال جومونگ

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال جومونگ، یانوگوم و دونگ یی جزو پرطرفدارترین سریال های کره ای در ایران و جهان بودند. شاید دیدن لوکیشن سریال جومونگ براتون جالب باشه. در این شهرک فیلم و سریال های مشهوری مانند جومونگ و یانگوم ساخته شده. لوکیشن سریال جومونگ  یک شهرک سینمایی است که در سال 2005 ساخته شد. اگر شما هم طرفدار این سریال های کره ای باشید دیدن لوکیشن سریال جومونگ می تواند برای شما جالب باشد.

محل فیلمبرداری جومونگ

پارک «یونگین دائه یانگوم» که قبلاً با نام «ام‌بی‌سی درامیا» شناخته می‌شد، یک شهرک مخصوص ساخت فیلم و سریال متعلق به شرکت رسانه‌ای مانهوا (ام بی سی) است که در محدودۀ شهر یونگین در استان گیونگ‌گی کرۀ جنوبی قرار دارد.

محل فیلمبرداری جومونگ

فرادید: این شهرک سینمایی که در سال 2005 ساخته شده، در مجموع مساحتی حدود 2 میلیون و 500 هزار متر مربع را در بر می‌گیرد که 160 هزار متر مربع از آن را ساختمان‌ها اشغال کرده‌اند؛ ساختمان‌هایی دائمی که به سبک معماری قدیمی کره از دوره‌های جوسون و گوگوریو ساخته شده‌اند.

محل فیلمبرداری جومونگ

نام اولیۀ این سایت یعنی «درامیا» ترکیبی از کلمات «درام» و «اتوپیا» بود که می‌شود گفت به معنای «آرمانشهر سریال‌سازی» است. اما در سال 2015 نام این پارک به دلایل تبلیغاتی به نام شخصیت اصلی سریال «جواهری در قصر» یعنی شخصیت «یانگوم» تغییر کرد.

محل فیلمبرداری جومونگ

اگر کسی به تماشای سریال‌های تاریخی کره‌ای علاقه‌مند باشد، در واقع بخشی از عمرش را در این پارک گذرانده است؛ در اینجا سریال‌های مشهوری مثل «جومونگ»، «دونگ‌یی»، «اوک‌نیو»، «ملکه سئون‌دئوک» و چندین سریال دیگر ساخته شده‌اند.

محل فیلمبرداری جومونگ

هنوز هم در بخش‌هایی از این پارک تصاویر بزرگی از برخی صحنه‌های سریال‌های معروف مثل «جومونگ» خودنمایی می‌کند. ماکت‌های کاغذی از بازیگرانی با لباس‌های قدیمی هم در جای جای شهرک به چشم می‌خورد.

محل فیلمبرداری جومونگ

این مجموعه برای اولین بار در 21 ژوئن 2011 به روی بازدیدکنندگان و گردشگران افتتاح شد.

محل فیلمبرداری جومونگ

بازدیدکنندگان می‌توانند در این پارک علاوه بر قدم زدن در دل فضایی که انگار از دل تاریخ بیرون آمده است، در رستوران‌ها و کافه‌هایی به سبک سنتی بنشینند و با پوشیدن لباس‌های سنتی عکس یادگاری بگیرند.

محل فیلمبرداری جومونگ

محل فیلمبرداری جومونگ

 

محل فیلمبرداری جومونگ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان