شناسه خبر: ۳۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

گران ترین شهرهای جهان | گران ترین شهرهای دنیا در سال ۲۰۲۳

گران ترین شهرهای جهان برای زندگی در سال 2023 + تصاویر

گران ترین شهرهای جهان بر اساس قیمت های بالا در حمل و نقل، پوشاک و اجاره دسته بندی شده اند که سنگاپور برای نهمین بار در صدر این لیست قرار گرفته است.

گران ترین شهرهای جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

برای نهمین بار در 11 سال گذشته «سنگاپور» در صدر لیست گرانترین شهرهای جهان قرار گرفت. سه شهر ایالات متحده و چهار شهر اروپایی در بین 10 تا از گران ترین شهرهای جهان هستند. در ادامه می توانید ببینید که اسم چه شهرهایی در لیست گران ترین شهرهای جهان قرار دارد.

1. سنگاپور

سنگاپور یک شهر جزیره‌ای مستقل در دریای جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود. این شهر با جمعیت ۵.۴۵ میلیون نفر، یکی از با ثبات‌ترین اقتصادهای جهان را دارد و اقتصاد آن به تولید محصولات، خدمات مالی و گردشگری بستگی دارد.

گران ترین شهرها

 

2. زوریخ، سوئیس

صعود زوریخ در فهرست گرانترین شهرها، منعکس کننده قدرت فرانک سوئیس و قیمت‌های بالای مواد غذایی، کالاهای خانگی و تفریح است.

گران ترین شهرها

3. نیویورک، آمریکا

شهر نیویورک به عنوان یکی از گرانترین شهرهای جهان در سال 2023، با جمعیتی حدود 20 میلیون نفر به عنوان هفتمین شهر گران جهان در رتبه بندی شده است، این شهر سبک زندگی عجیب و غریبی را به ساکنان خود ارائه می دهد. نیویورک تنها شهر آمریکای شمالی است که در فهرست 10 شهر گران قیمت  جهان قرار گرفته است.

گران ترین

4. هنگ کنگ

شهر هنگ کنگ به عنوان یکی از گران ترین شهرهای جهان در سال 2023، با جمعیت 7.41 میلیون نفر در جنوب شرقی چین قراردارد. این شهر در صدر فهرست گران ترین شهرهای جهان قرار دارد و هزینه اقامت، رستوران ها و مایحتاج ضروری مانند شیر و نان در این شهر بسیار بالاست.

گران ترین شهرها

5. لس آنجلس، آمریکا

گران ترین شهرها

زیباترین شهرهای اروپا را بشناسید و با جاذبه های آن آشنا شوید!

6. پاریس، فرانسه

پاریس، کپنهاگ دانمارک، تل آویو و سانفرانسیسکو رتبه‌های بعدی را داشتند.

اکونومیست خاطر نشان کرد این گزارش پیش از جنگ اخیر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، تهیه شده است. بررسی پایگاه خبری ایندیا تایمز از فهرست اکونومیست نشان می‌دهد که تهران در این فهرست، پس از دمشق سوریه، دومین شهر ارزان جهان است.

گران ترین شهرها

 

7.کپنهاگ، دانمارک 

گران ترین شهرها

شهرهای مسکو و سن پترزبورگ روسیه بزرگترین کاهش را در این رتبه بندی داشتند زیرا تحریم‌ها، باعث ضعیف شدن ارزش روبل شده است.

طبق گزارش اکونومیست، آسیا همچنان به طور میانگین افزایش قیمت نسبتا کمتری نسبت به مناطق دیگر جهان دارد. شهرهای چین در این رتبه‌بندی، سقوط کرده‌اند و چهار شهر نانجینگ، ووکسی، دالیان و پکن، بزرگترین تغییر رتبه را در فهرست امسال به همراه اوساکا و توکیوی ژاپن داشتند.

8.تل آویو، اسرائیل

تل آویو ششمین شهر گران جهان با حدود جمعیت 435000 نفر است.  هزینه بالای زندگی در این شهر به دلیل اقتصاد پررونق شهر، زندگی شبانه پررونق و محبوبیت در بین گردشگران است.

گران ترین شهرها

9. سان فرانسیسکو، آمریکا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد