شناسه خبر: ۳۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین هتل ها | عجیب ترین هتل ها در دنیا

عجیب ترین هتل های جهان، از هتل زرافه تا هتل کوه جادویی + تصاویر

در ادامه عکس عجیب ترین هتل ها در دنیا رو می بینید که شاید وجودشون هم براتون قابل باور نباشه!

عجیب ترین هتل ها

پر بازدید

ترینی‌ها :

اینکه یک شب رو در یک هتل خاص بگذرونی احتمالا ته ذهن هممون هست. ولی تا حالا عجیب ترین هتل های جهان رو دیدید؟ معیارهای مثل شکل ظاهری، مکانی که در آن ساخته شدند اونا رو به عجیب ترین هتل ها تبدیل کرده. در ادامه می تونید در مورد عجیب ترین هتل های دنیا بیشتر بدونید.

معرفی عجیب ترین هتل ها در دنیا

عجیب ترین هتل ها

  • آینه ها مکعبی در سوئد: این هتل با ۵ اتاق درختی مجزا، در ۵۰ کیلومتری شهر لولی در شمال سوئد واقع شده است. هر کدام از اتاق ها با مشارکت معماران برجسته ی اسکاندیناویایی در ارتفاع بین ۴ و ۶ متری ساخته شده اند و از طریق پلکان، پل، یا پله های جمع شدنی قابل دسترس هستند.

عجیب ترین هتل ها

  • MAGIC MOUNTAIN : هتل کوه جادویی در کشور شیلی قرار دارد. این هتل به شکل مخروط چوبی می باشد که آبشاری بالای آن ساخته شده است و برای ورود به هتل باید از یک پل چوبی متحرک استفاده نمایید. 

گورستان جن ها، عجیب ترین گورستان ایران + تصاویر

عجیب ترین هتل ها

  • هتل کوهستان جادویی در شیلی: هتل کوهستانی جادویی شیلی یکی از عجیب‌ترین هتل‌های روی کره زمین است چرا که مسافران زندگی درون یک آتشفشان را تجربه می‌کنند. این هتل به صورت یک آتشفشان زیبا طراحی شده و به جای‌گدازه، آب از آن خارج می‌شود و بر روی دیواره سنگی و پنجره‌های هتل سرازیر می‌شود.

عجیب‌ ترین هتل ها

  • HABBIT MOTEL: تمام افرادی که فیلم های ارباب حلقه ها را دیده اند، مشتاق هستند اقامت در متل هابیت در نیوزیلند را تجربه نمایند. 

عجیب ترین هتل ها

  •  LIVINGSTONE LODGE : اگر به حیات وحش علاقمند هستید، می توانید در این پارک 100 هکتاری در منطقه کنت انگلیس وقت گذرانده و شب را در چادرهای لوکس سافاری اقامت نمایید و حیواناتی نظیر زرافه و گورخر و ... را از نزدیک مشاهده نمایید.

معروف ترین و عجیب ترین غارهای ایران از نظر گردشگران

عجیب ترین هتل ها

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان