شناسه خبر: ۸۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

فوت تماشاگر در استادیوم | سکته تماشاگر ملوانی در استادیوم

هواداری در دیدار سپاهان ملوان در استادیوم درگذشت! + جزئیات و ویدیو

در اخباری جدید یک تماشاگر در دیدار تیم های ملوان و سپاهان در حادثه ناگواری جانش را از دست داد.

بازی ملوان سپاهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

در بازی دیروز تیم های ملوان با سپاهان،یک هوادار مسن ملوانی در استادیوم موقع تماشای فوتبال دچار سکته قلبی شده است و متاسفانه با تمام تلاش ها نجات پیدا نکرد و جان خودش را از دست داد.این اتفاق ناگوار باعث پایان تلخ ای بازی شده بود.

لحظات اولیه این اتفاق:

تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک فوتی و با تلخی به پایان رسید.

پس از گذشت چند دقیقه‌ای از شروع بازی، هوادار ملوان در جریان تقابل تیم محبوبش دچار سکته قلبی شد و برخلاف تلاش‌های انجام‌شده برای احیا، جانش را از دست داد.

ظاهرا این هوادار حدودا ۷۰ ساله ملوان باتری در قلبش داشته و با توجه به هیجانات بازی، دچار سکته قلبی شده است.

همچنین در ادامه این دیدار، برخی هواداران ملوان که معتقد بودند آمبولانس دیر به محل رسیده، درگیری‌ها و پرتاب صندلی را در سکوهای فولادشهر ایجاد کردند.

باشگاه سپاهان نیز در پیامی برای تسلیت این اتفاق تلخ، نوشت:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هوادار ملوان بندر انزلی را که بر  اثر عارضه قلبی و علی‌رغم تلاش تیم پزشکی در بیمارستان، به دیدار معبود شتافت، خدمت خانواده محترم آن مرحوم، باشگاه ملوان بندر انزلی، هواداران باشگاه محترم ملوان و جامعه هواداری فوتبال، تسلیت عرض می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر و اجر،  مسئلت می‌نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد