شناسه خبر: ۸۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

مذاکرات استقلال با هروه رنار | مذاکرات استقلال با کیکه سانچز فلورس | سرمربی خارجی استقلال | گزینه های احتمالی برای جانشینی نکونام | کیکه سانچزفلورس کیست؟

دو گزینه خارجی استقلال برای سرمربی گری +جزییات

بعد از اعلام خبرها مبنی بر تصمیم جدید باشگاه استقلال به تغییر سرمربی و آوردن مربی خارجی برای تیم استقلال اکنون دو گزینه خارجی جدید برای تیم استقلال مطرح هستند.

استقلال

پر بازدید

ترینی‌ها :

تیم فوتبال استقلال پس از سه بازی با یک برد، یک شکست و یک مساوی موفق نشد تا رضایت هواداران را به دست آورد. از روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم استقلال وجود داشت، ابتدا نام فرهاد مجیدی و بعد نام نیکو کواچ سرمربی اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی کرواسی مطرح بود، اما اکنون مشخص شده که استقلال دو گزینه احتمالی جدید را برای مربی گری در دستور کار خود دارد.

در بین گزینه‌های باشگاه استقلال برای جانشینی نکونام یک گزینه داخلی وجود داشت که سابقه قهرمان کردن استقلال را در کارنامه دارد. مذاکرات اما در مرحله نخست با فرهاد مجیدی خوب پیش نرفت و سرمربی سابق آبی پوشان پیشنهاد باشگاه را رد کرده است اما احتمال بازگشت به مذاکرات همچنان وجود دارد.

پیوستن سعید مهری به پرسپولیس قطعی شد؟

یکی از گزینه‌های خارجی استقلال که در رسانه‌ها مطرح شد، نیکو کواچ سرمربی اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی کرواسی بود البته این مربی چندی پیش پیشنهاد سنگین الاهلی را برای هدایت این تیم رد کرده است در نتیجه احتمالا باید از این گزینه چشم‌پوشی کرد.

گزینه‌های دیگری که نامشان در رسانه‌ها آمد، وحید هلیلهودژیچ و اسلووان بیلیچ بودند اما پیگیری‌های ایسنا مشخص کرد که این نام‌ها گمانه‌زنی است.

۲ گزینه جدید و جذاب برای جانشینی نکونام در استقلال

با پیگیری خبرنگاران مشخص شد غیر از این گزینه‌ها که توسط دو ایجنت نزدیک باشگاه معرفی شده اند، دو گزینه جذاب دیگر برای نیمکت استقلال وجود دارد؛ هروه رنار سرمربی سابق مراکش و تیم ملی عربستان و کیکه سانچز فلورس سرمربی سابق والنسیا و بنفیکا و اتلتیکو مادرید و ختافه که در آسیا هم هدایت تیم‌های العین و الاهلی را برعهده داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد