شناسه خبر: ۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت کشتی گیر معروف به کشتی | دیوید تیلور به مسابقات کشتی برمیگردد

دیوید تیلور کیست؟ | بازگشت دوباره کشتی گیر افسانه ای آمریکا به تشک کشتی

خبر از بازگشت دیوید تیلور کشتی گیر بسیار معروف آمریکایی به گوش میرسد که پس از خداحافظی اخیرش تصمیم به بازگشت احتمالی در مسابقات جهانی 2024 را دارد.

دیوید تیلور

پر بازدید

ترینی‌ها :

دیوید تیلور که از کشتی گیران بسیار معروف و حرفه ای دنیای ورزش است که سال های زیادی رتبه یک جهان را در کشتی برای کشور خود به ارمغان آورده است،چند وقت گذشته از دنیای ورزش خداحافظی کرده بود اما با شروع مسابقات جهانی 2024 به تازگی خبرهایی از بازگشت دوباره این افسانه کشتی به گوش میرسد.جزئیات بیشتر را بخوانید.

قهرمان کشتی آمریکا:

برخی منابع آمریکایی از تصمیم دیوید تیلور قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم جهان برای شرکت در مسابقات تورنمنت آمریکا و دورخیز او جهت شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ خبر داده‌اند. تیلور یکی از کشتی گیران افسانه‌ای آمریکایی است. کسی که در یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های تاریخ کشتی را با حسن یزدانی کشتی‌گیر ایرانی داشت و در این رقابت‌ها با نتیجه ۵ بر ۱ پیش افتاده بود. دیوید تیلور به‌ویژه به عنوان قهرمان المپیک ۲۰۲۰، قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ شناخته می‌شود.

بازگشت به کشتی:

دیوید تیلور که چندی پیش با شکست غیرمنتظره‌ای از جانشین خود در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، آرون بروکس، مواجه شده بود، قرار بود تا در ۳۳ سالگی به عنوان سرمربی در دانشگاه ایالتی اوکلاهما منصوب شده و به دوران رقابت حرفه‌ای خود پایان ‌دهد. با اینحال برخی منابع از بازگشت او به تشک خبر داده‌اند. خبری که برای کشتی‌گیران کشورمان چندان خوب نیست. انتخابی این وزن در ایران هم روز نوزدهم شهریور ماه بین کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور برگزار خواهد شد.

دیوید تیلور

پایان غم انگیز پادشاه کشتی جهان | حسن یزدانی با کشتی خداحافظی می کند؟

علت کناره گیری:

در سال ۲۰۲۳ او با تکرار موفقیت‌هایش در ماه ژوئن دو بار پیاپی قهرمان ملی آمریکا و هم‌تیمی‌اش آرون بروکس را شکست داد. در مسابقات قهرمانی جهان، تیلور بار دیگر با قدرت بر همه حریفان خود غلبه کرد و همگی را یا با ضربه فنی یا با برتری فنی شکست داد که یکی از آن‌ها حسن یزدانی کشتی‌گیر محبوب کشورمان بود. سال ۲۰۲۴، اما سال خوبی برای تیلور نبود. او در مسابقات انتخابی المپیک ایالات متحده در ماه آوریل، به‌عنوان مدال‌آور جهانی ۲۰۲۳ در فینال‌ها حضور یافت و دو بار پیاپی توسط آرون بروکس، که اکنون قهرمان جهان زیر ۲۳ سال است، شکست خورد.

تیلور، قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم جهان و المپیک توکیو ۲۰۲۰، پس از شکست در انتخابی المپیک مقابل آرون بروکس، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و به مربیگری در باشگاه کابوی‌ها پرداخته بود. اما اکنون گفته می‌شود که او احتمالاً به میادین بازمی‌گردد تا شانس خود را برای حضور در تیم ملی آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم امتحان کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد