شناسه خبر: ۸۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

دوران نقاهت عمل کتف یزدانی

فاش شدن یک راز بزرگ از حسن یزدانی!

پس از مصدومیت حسن یزدانی در فینال المپیک به تازگی راز بزرگی درباره او فاش شده که حسن یزدانی آن را از همه پنهان کرده بود. راز بزرگ حسن یزدانی را در ادامه بخوانید.

حسن یزدانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

حسن یزدانی کشتی گیر ملی پوش کشورمان، امسال در بازیهای المپیک 2024 پاریس از گرفتن مدال طلا بازماند و به مدال نقره رسید. دلیل شکست یزدانی در فینال کتف آسیب دیده او بود که پیش از این آن را جراحی کرده بود. ولی مثل اینکه دوباره دچار آسیب دیدگی شده و به جراحی جدیدی نیاز دارد.

چقدر پاداش به مربیان کشتی المپیک تعلق گرفت؟

 رازی که حسن یزدانی از همه مخفی کرد

 

حمیدرضا اصلانی، پزشک ارتوپد و فوق تخصص آرتروسکوپی مدعی شد که پس از بازی‌های آسیایی، به حسن یزدانی اطلاع داده شده که بازیابی کتف وی پس از جراحی، به یک الی یک‌ونیم سال زمان احتیاج خواهد داشت، اما با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک پاریس، حسن یزدانی می‌بایست از فردای روز جراحی کتف، جلسات فیزیوتراپی را آغاز کند که گویا یزدانی ۲ هفته بعد فیزیوتراپی‌اش را شروع کرده‌است.

این پزشک هم‌چنین اعلام کرده که حسن یزدانی حتی در جریان تمرینات هم باید از تِیپ استفاده می‌کرد که به هر دلیل، این اتفاق رخ نداده و در جریان مبارزه فینال المپیک هم با ضربه‌ای که از سوی ماگومد رمضان‌اف اتفاق افتاد، کتف او مجدداً از جا در رفت و در نهایت هم یزدانی با پذیرش شکستی تلخ، مدال نقره المپیک را گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد