شناسه خبر: ۷۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

بیوگرافی شیدا مقصودلو راد | ازدواج شیدا مقصودلو و ژوزه مورایس

شیدا مقصودلو کیست؟ | زندگی شیدا مقصودلو راد و سرمربی ژوزه مورایس

زندگینامه و خلاصه ای از زندگی شیدا مقصودلو راد و ژوزه مورایس سرمربی معروف سپاهان به همراه عکس های شخصی آنها را در ادامه ببیند.

شیدا مقصودلو

پر بازدید

ترینی‌ها :

بیوگرافی و داستان زندگی و همچنین تعدادی از عکس های شیدا مقصودلو بازیگر خانوم و ژوزه مورایس سرمربی خارجی بسیار معروف تیم سپاهان و همچنین درمورد ازدواج پر حاشیه این دو را در مطلب زیر ببینید.

بیوگرافی شیدا مقصودلو راد بازیگر و همسر ژوزه مورایس:

شیدا مقصودلو در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. درمورد خانواده او اطلاعات چندانی در دسترس نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به حرفه بازیگری و دوران بعد از ازدواجش با سرمربی سپاهان است. او سعی کرده خانواده‌اش را از حاشیه دور نگه‌دارد.

ما از شیدا مقصودلو در این حد می‌دانیم که با شرکت در کلاس‌های بازیگری این حرفه را آموخت و با انتخاب‌های دقیقش توانست وارد حرفه بازیگری شود.

شیدا مقصودلو

فیلم های شیدا مقصدلو:

شاید مهم ترین فیلم شیدا مقصدلو قهرمان اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره هایی همچون محسن تنابنده، امیر جدیدی فرشته صدر عرفایی و... به ایفای نقش پرداخت. شیدا مقصدلو در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهدا داشت.

فعلا فیلم هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم میشود و باقی فیلم شناسی و آثار بازیگری اش مربوط میشود به حضور در نمایشهایی همچون "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج"، "نشانی".

شیدا مقصودلو

ازدواج شیدا مقصدلو راد و تغییر دین سرمربی سپاهان:

دی ماه 1402 خبرهایی مبنی بر ازدواج ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو بازیگر منتشر شد ولی آنچه در حال حاضر در صدر اخبار مهم قرار گرفته است، تغییر دین شوهر شیدا مقصدلو است. از ساعاتی پیش، اخبار مربوط به این موضوع که ژوزه مورایس برای ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر فیلم قهرمان مسلمان شد، وایرال شده است و حالا اختلاف سنی این دو چهره است که برای بسیاری جذابیت پیدا کرده است.

شیدا مقصودلو

اختلاف سنی دقیق شیدا مقصودلو و همسرش ژوزه مورایس:

شیدا مقصدلو در سال 1376 بدنیا آمده و همسرش ژوزه مورایس متولد مرداد 1344؛ با یک حساب سرانگشتی میتوان به عدد اختلاف سنی 32 ساله سرمربی سپاهان و همسر ایرانی اش رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد