شناسه خبر: ۷۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

متن فایل صوتی بیرانوند درباره قرارداد با پرسپولیس

صحبتهای خصوصی بیرانوند درباره فسخ قرارداد با پرسپولیس لو رفت

فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند در فضای مجازی منتشر شده که در آن درباره وضعیت و فسخ قراردادش با پرسپولیس صحبت می کند.

علیرضا بیرانوند

پر بازدید

ترینی‌ها :

روز گذشته در حالی که لیگ  برتر فوتبال اولین روز بازیهای خود را سپری می کرد، رادیو جوان فایل صوتی منتسب به بیرانوند را پخش نمود. در این فایل صوتی که ظاهرا بیرانوند آن را به یکی از دوستانش فرستاده است، بیرانوند درباره قراردادش با پرسپولیس ادعاهایی  جنجالی را طرح می کند که  متن کامل فایل صوتی آن را در ادامه می بینید.

 فایل صوتی لو رفته از بیرانوند 

سازمان لیگ گفته حق ندارید بیشتر از ۲۰ درصد آپشن بدهید. آپشن یک چیز جداست. گفته شده از قرارداد پایه ۲۰ درصد کنار بگذارید و حساب کتاب کنید و روی قراردادتان بگذارید. مثلا قرارداد یک نفر ۱۵ میلیارد است و فدراسیون گفته از این ۱۵ میلیارد می‌توانید ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بیاورید.

علیرضا بیرانوند

مثلا ۲۰ درصد ۱۵ میلیارد سه تومان می‌شود و از این سه تومان، سه آپشن می‌گذارند؛ برای مثال رضایت سرمربی یک میلیارد، ۵۰ درصد بازی‌ها یک میلیارد و دعوت به تیم ملی هم یک میلیارد. این را در قرارداد می‌گذارند و می‌شود آپشن.

20 میلیارد جریمه و 4 ماه محرومیت در انتظار علیرضا بیرانوند؟

حالا این آمده این پاداش‌ها را هم به آپشن ربط داده است. اصلا آپشن‌های من جدا بوده‌. من ۲۰ درصد پول آپشن‌هایم را گرفتم. یعنی برای آپشن پول جدا دادند و از قرارداد من کسر کردند. بعد به آنها بگو شما به جز آن ۳۰۰ میلیون که از قرارداد بیرانوند کسر کردید، آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت، حامی مالی پرسپولیس، به بازیکنان پاداش داده چی؟

آنها را هم کسر می‌کردید. آنها هم اگر جزء قرارداد بیاید که از ۲۰ درصد رد می‌کند. چرا آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت برای بردها به حساب بازیکنان ریخته، به ۲۰ درصد آپشن‌ها اضافه نکردید؟ این خلاف قانون است.

 اگر می خواستی این کار را کنی، باید این پاداش‌ها را هم اضافه می‌کردی. چرا فقط ۳۰۰ تومان حساب کردی؟ چون پول کمی به من دادند و پول نداشتند، آمدند ۳۰۰ میلیونی که خودشان از باشگاه ریخته بودند، از قرارداد کسر کردند، اما سه میلیارد و خرده‌ای که برای همه تیم در پنج بازی ریخته‌اند را نه.

 در واقع بیرانوند معتقد است که اسپانسرهای پرسپولیس به بازیکنان این تیم در قبال پاداش، ارقامی را پرداخت کرده‌اند و فقط بخشی از آن حساب باشگاه انجام شده که باشگاه پرسپولیس آن بخش از مبلغ که از حساب خودش واریز شده را از قرارداد بازیکنان کسر کرده است.

به این ترتیب این فایل صوتی فوق جنجالی شاید تاثیری در روند پرونده فسخ نداشته باشد، اما یک ادعای جنجالی را علیه پرسپولیس مبنی بر پرداختی خارج قرارداد مطرح می‌کند که البته شاید تنها محدود به پرسپولیس نباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد