شناسه خبر: ۷۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

برترین دروازه‌بان لیگ برتر | مرد سال لیگ گذشته فوتبال ایران | تیم اخلاق لیگ برتر | آقای گل لیگ برتر

برترین های فصل بیست و سوم لیگ فوتبال ایران در یک نگاه!

بهترین بازیکن فصل، برترین دروازه بان فصل، آقای گل لیگ برتر فوتبال، بهترین سرمربی لیگ برتر، بهترین تیم فصل گذشته فوتبال ایران را در این مطلب به شما معرفی می کنیم.

لوگو+لیگ+برتر+خلیج+فارس

پر بازدید

ترینی‌ها :

 فصل گذشته لیگ برتر ایران که بیست و سومین دوره لیگ خلیج فارس بود،  با حاشیه های فراوانی که داشت به پایان رسید. در آستانه شروع  دوره جدید لیگ برتر در طی مراسمی برترین های فصل گذشته لیگ برتر ایران معرفی شدند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

برترین باشگاه لیگ برتر : پرسپولیس

پرسپولیس با قهرمانی در فصل بیست و سوم رقابت های لیگ خلیج فارس موفق شد برای هشتمین بار این عنوان را از آن خود کند و رکورددار کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شود.

پرسپولیس

بهترین سرمربی لیگ برتر: اوسمار از پرسپولیس

اوسمار ویرا مربی اهل برزیل فوتبال است که فصل گذشته مربی گری تیم پرسپولیس را بر عهده داشت و در فصل جدید نیز همراه این تیم خواهد بود.

اوسمار

ادعای جنجالی پرسپولیس درباره تمارض بیرانوند به باز نکردن گچ دستهایش

بازیکن پدیده لیگ برتر: محمدجواد حسین‌نژاد از سپاهان

محمدجواد حسین نژاد بازیکن تیم فوتبال سپاهان است که  پس از درخشش در آکادمی باشگاه فوتبال سپاهان به تیم بزرگسالان پیوست و از سال ۲۰۲۱ از تیم جوانان به بزرگسالان انتقال یافته و در فصل گذشته برای باشگاه فوتبال سپاهان بازی کرد ؛ وی همچین با بازی خیره کننده خود به تیم ملی فوتبال ایران توسط امیرقلعه نویی دعوت شد.این هافبک با امضای قراردادی به تیم دینامو ماخاچ‌قلعه روسیه پیوست.

محمدجواد حسین نژاد

آقای گل لیگ برتر: شهریار مغانلو 

شهریار مقانلو بازیکن فصل پیش تیم سپاهان موفق شد تا با  20 گل زده به عنوان آقای گل ذوره بیست و سوم لیگ خلیج فارس شناخته شود.شهریار مقانلو با انعقاد قراردادی به تیم الاتحاد کلبی در امارات پیوست.

شهزیار مقانلو

قیافه بیبی فیس علیرضا جهانبخش و بیرانوند 15 سال پیش در کلوپ بیلیارد + عکس

تیم اخلاق لیگ برتر: ملوان

ملوان که فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار با 41 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار گرفت موفق شد تا عنوان تیم اخلاق را در لیگ بیست وسوم از آن خود کند.

ملوان

برترین دروازه‌بان لیگ برتر: سید حسین حسینی از استقلال 

دروازه بان تیم استقلال به عنوان دروازه بان لیگ برتر موفق شد تا دستکش طلایی لیگ را از آن خود کند.

برترین دروازه بان

مرد سال لیگ برتر: رامین رضاییان از سپاهان

رامین رضاییان بازیکن تیم سپاهان  در مجموع ۳۹ بازی موفق شد ۱۴ گل و ۱۲ پاس گل را به نام خود به ثبت برساند و تأثیر روی ۲۶ گل داشت. او با انعقاد قراردادی به تیم استقلال پیوست.

رامین رضاییان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد