شناسه خبر: ۷۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پردرآمدترین مربی کشتی دنیا

گران ترین مربی کشتی در جهان | دیوید تیلور با قراردادی نجومی مربی شد

دیوید تیلور با قراردادی نجومی مربی گری تیم اوکلاهاما را پذیرفت تا بدین ترتیب لقب گران ترین مربی کشتی جهان را به خود اختصاص دهد.

تیلور

پر بازدید

ترینی‌ها :

دیوید تیلور کشتی گیر امریکایی و رقیب دیرینه حسن یزدانی است. او که چهار مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد، به عنوان پردرآمدترین مربی کشتی در جهان مشغول به فعالیت شد. این کشتی گیر 33 ساله موفق شد تا 5 بار حسن یزدانی را در مسابقات مختلف شکست دهد.

قرارداد تیلور با تیم کشتی اوکلاهاما

تیلور با قرارداد ۶،۴۵ میلیون دلار معادل تقریبی ۳۸۰ میلیارد تومان به مدت شش سال هدایت تیم کشتی ایالت اوکلاهاما به عنوان یکی از قطب‌های کشتی آمریکا را در دست گرفت تا به عنوان پردرآمدترین مربی کشتی در جهان شناخته شود. تیلور در دوران قهرمانی و تحصیل در پنسیلوانیا زیر نظر کایل ساندرسون، قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن، کار می‌کرد.

پیش از تیلور، جان اسمیت افسانه‌ای به عنوان سرمربی از سال ۱۹۹۲ مشغول به کار بود و دو المپیک و چهار قهرمانی جهان را به دست آورد. دیوید تیلور جایگزین او شد که قراردادی شش ساله امضا کرد. در این مدت او ۶.۴۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. بدین‌ترتیب این مربی ۳۳‌ساله به یکی از پردرآمدترین مربیان کشتی تبدیل شد.

1822202_858

شکست تیلور در انتخابی المپیک 2024 پاریس

لازم به ذکر است تیلور در مسابقات انتخابی برابر حریف خود شکست خورد. تیلور در انتخابی داخلی تیم آمریکا، به آرون بروکس پدیده قدرتمند هموطنش باخت و حذف شد.این رقابت‌ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار شد، ولی تیلور در هر دو کشتی مقابل بروکس حرفی برای گفتن نداشت و مغلوب سرعت و آمادگی حریف شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد