شناسه خبر: ۳۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

سریع ترین کفش | سریع ترین کفش جهان

رونمایی از سریع ترین کفش جهان + ویدیو

سریع ترین کفش جهان توسط شرکت شیفت روبوتیکس هست که از فناوری هوش مصنوعی برای به حرکت در آوردن هشت چرخ استفاده می کند که با حرکت فرد سازگار است.

سریع ترین کفش جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریع ترین کفش جهان را شرکت شیفت روبوتیکس طراحی کرده است. سریع ترین کفش جهان 25 درصد بیشتر از راه رفتن معمولی سرعت دارد. در ادامه در مورد سریع تریع کفش جهان که با کمک هوش مصنوعی طراحی شده است بیشتر بدانید.

ویژگی های سریع ترین کفش جهان

کفش «Moonwalkers» نام یک محصول فناورانه و جدید از شرکت شیفت روبوتیکس است که از فناوری هوش مصنوعی برای به حرکت در آوردن هشت چرخ استفاده می کند  و که با حرکت فرد سازگار است. این کفش سرعت رو

از 4.8 کیلومتر به 11 کیلومتر در ساعت افزایش می دهد، یعنی حدود 25 درصد بیشتر از سرعت راه رفتن.

سریع ترین کفش جهان

این کفش ها زاییده  فکر تیمی از مهندسان رباتیک در شرکت شیفت روبوتیکس است و تلاش می کند شکل پیاده روی انسان را برای همیشه عوض کند. این کفش الگو نحوه قدم زدن شما را بررسی کرده و به کمک موتورهای الکتریکی چرخ ها را به حرکت در می آورد تا سرعت قدم زدن شما افزایش پیدا کند.

هر چه شما سریعتر قدم بردارید، کفش هم سریعتر پیش می رود. برای ترمز گرفتن کافیست بایستید. هر جفت از این محصول 1400 دلار قیمت دارد.

 

سریع ترین کفش جهان

این ایده زمانی شکل گرفت که ژونجی ژانگ(Xunjie Zhang)، موسس شرکت سازنده‌ی این کفش‌ها که با اسکوتر به سمت محل کار خود می‌رفت نزدیک بود با یک خودرو تصادف کند.

ژانگ در این مورد می‌گوید: آن‌ لحظه، زمانی بود که از خودم پرسیدم که چرا هرگز این ۳۰ دقیقه را پیاده روی نکرده‌ام. پیاده‌روی نه تنها امن است، بلکه بخشی از هویت ما است. بنابراین من ماموریتی را برای بهبود راه‌رفتن به جای جایگزین کردن آن، ‌ آغاز کردم.

او از تجربیات خود به عنوان مهندس نیروی محرکه موتور جت استفاده کرد و چهار سال را صرف یافتن راهی برای افزایش سرعت راه رفتن با تکیه بر مهندسی بدن کرد.

ژانگ و تیمش یک کنترل‌کننده موتور سفارشی، گیربکس دقیق و یک بسته باتری کارآمد ساختند که همگی به اندازه‌ای کوچک‌ شده بودند که درون کفش‌ها قرار بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد