شناسه خبر: ۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

زمین والیبال | زمین والیبال در اسلوونی

سبک جدید بازی والیبال در زمین والیبال آبی + فیلم

براتون یه ویدیو از جذاب ترین و رویایی ترین زمین والیبال تو دنیا آوردیم. برای اینکه این زمین جذاب رو ببینید با ما همراه باشید.

زمین والیبال

پر بازدید

ترینی‌ها :

زمین والیبال رو هم سالنی دیدیم و هم برای والبیال ساحلی نوع خاکیش رو دیدم. تو این خبر یه زمین والیبال عجیب و جذاب براتون آوردیم که با دیدنش شما هم به والبیال علاقمند میشین. این زمین تو شهر لیوبلیانای اسلوونی قرار داره. برای دیدن این زمین والبیال با ما همراه باشید.

ویدیو از زمین والیبال آبی

 

 

لیوبلیانا

لیوبلیانا ،پایتخت کشور اسلوونی و با حدود ۲۷۰ هزار نفر جمعیت بزرگ‌ترین شهر این کشور است.

نام آن به زبان اسلوونیایی Ljubljana، به آلمانی Laibach (لایباخ)، به ایتالیایی Lubiana، و به لاتین Labacum یا Aemona است.

محدودهٔ لیوبلیانا از زمان‌های باستان مسکونی بوده ولی این سکونتگاه در سال ۱۲۲۰ میلادی رسماً عنوان شهر یافت.

شهر لیوبلیانا در مرکز اسلوونی و در حوضه آبریز لیوبلیانا واقع شده و در طول تاریخ به عنوان چهارراهی برای برخورد فرهنگ جهان اسلاو با فرهنگ‌های ژرمنی و لاتین بوده‌است.

لیوبلیانا طی سده‌های پیاپی پایتخت منطقه تاریخی کارنیولا بود و در سده بیستم مرکز فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، سیاسی و اداری اسلوونی شد، کشوری که از سال ۱۹۹۱ مستقل شده‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد