شناسه خبر: ۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

پایان ممنوعیت ساز در تلویزیون

پایان دیدن گل به جای ساز | رفع ممنوعیت نمایش ساز موسیقی در صداوسیما

در اخباری جالب به تازگی نمایش ساز موسیقی در صداوسیما و تلویزیون رفع ممنوعیت شد.در ادامه بخوانید.

نمایش ساز

پر بازدید

ترینی‌ها :

دبیر شورای هنر در بیانیه ای اعلام کرد صدا سیما و تلویزیون دیگر اجازه سانسور سازهای موسیقی در تلویزیون و گذاشتن گل و دیگر چیز ها برای سانسور جلوی ساز را ندارد و باید هر نوع سازی را به هرشکلی نشان دهد.

دبیر شورای هنر گفت: سند موسیقی توسط عالی‌ترین مقام صادر شد و وزارت کشور هم ابلاغیه داد. بنابراین هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی حق لغو هیچ کنسرتی را ندارد. وی افزود: طبق این سند، صدا و سیما باید همه لوازم و سازها و آلات موسیقی را نشان دهد.

محمدحسین ایمانی خوشخو روز سه‌شنبه -۲۳ مرداد- در نشست خبری شورای هنر که به منظور تشریح سندهای هنری مصوب این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از نهادهای سیاستگذار و قانون گذار در حوزه هنر است و شورایی به نام شورای هنر دارد که تا قبل از سال ۸۸ اقدام‌های مهمی از جمله جایزه جلال آل احمد و فرهنگستان را انجام داد.

نمایش ساز

کنسرت رایگان راغب در تالار وحدت + نحوه تهیه بلیط

وی افزود: کمیسیون هنر و معماری که تشکیل شد مسئولیت شورا به این کمیسیون سپرده شد. در دولت شهید رئیسی شورای هنر دوران فعالی داشت و در هر هفته دو بار و در مجموع ۴۲ جلسه تشکیل داد و ۱۹ مصوبه داشت.

ایمانی‌خوشخو گفت: مشکل اصلی در کشور جزیره‌ای عمل کردن است. دستگاه‌های مختلفی در هنر فعالیت دارند که هیچ ارتباطی با هم ندارند که بعضا موازی‌کاری هم دارند. این ناهماهنگی ضربه بدی به شورا زد.

وی ادامه داد: در شورای هنر همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، وزارت علوم و چند دستگاه دیگر عضویت دارند و این ناهماهنگی‌ها در شورا برطرف شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد