شناسه خبر: ۶۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید

کنسرت بی سابقه در تخت جمشید با علیرضا قربانی در 9 تیر ماه 1403

بنابر اعلام تیم برگزاری کنسرت تخت جمشید علیرضا قربانی، تلاش شده است که این کنسرت با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات لازم برای پیشگیری از هر گونه آسیب یا اثر منفی برگزار شود.

کنسرت علیرضا قربانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

قرعه برگزاری نخستین کنسرت موسیقی در تخت جمشید به نام علیرضا قربانی افتاد. این کنسرت قرار است ۹ تیرماه در تخت‌جمشید برگزار شود، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با ابراز خوشحالی به رسانه‌ها اعلام کرده است که همه بلیت‌های این کنسرت فروخته شده و این رویداد بزرگ ملی نشاط اجتماعی را به همراه دارد و می‌تواند به افرایش ورود گردشگر به استان فارس و شهر شیراز کمک کند.

به گزارش ایلنا، این درحالی‌است که بسیاری از کارشناسان میراث‌فرهنگی، برگزاری کنسرت و لرزه‌های مداوم با امواج بسیار ریز در محوطه‌ای منحصربه‌فرد، چون تخت‌جمشید را آسیب‌زا می‌دانند.

«علیرضا عسگری چاه‌وردی» مدیر پایگاه میراث‌جهانی تخت‌جمشید در خصوص برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در فاصله ۵۰ متری از تخت‌گاه تخت‌جمشید و میزان خطرات آن اینگونه می‌گوید: در بلیت‌های فروخته شده آمده، ردیف‌های صندلی در کاخ آپادانا، تچر و دروازه تخت‌جمشید قرار گرفته است که به‌هیچ وجه اینگونه نیست و این صندلی در پایین محوطه تخت‌جمشید قرار می‌گیرند و کاملا جدا از محوطه هستند.

دانلود آهنگ مست عشق با صدای علیرضا قربانی

او گفت: کنسرت نیز در بیرون از محوطه و در فاصله ۵۰ متری از تخت‌گاه قرار گرفته است و تاکید شده که از باند‌هایی استفاده شود که صدا به سمت تخت‌گاه تخت‌جمشید برنگردد و به طرف پردیس تخت‌جمشید منعکس شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان