شناسه خبر: ۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

آهنگ های نوستالژی برنامه کودک| بهترین آهنگ های نوستالژی کودک

6 تا از به یاد موندنی ترین آهنگ های نوستالژی برنامه کودک تلویزیون | با این آهنگ ها به گذشته سفر کن + دانلود

در ادامه 6 تا از خاطره انگیزترین آهنگ های نوستالژی برنامه های تلویزیون رو براتون آوردیم که باهاشون به خصوص دهه شصتی ها حسابی خاطره دارن!

آهنگ نوستالژی

پر بازدید

ترینی‌ها :

موسیقی میتونه یکی از بهترین راه های خاطره سازی باشه. برای بچه های دهه شصت و هفتاد شنیدن برخی از این آهنگ های نوستالژی تمام خاطرات کودکی شان را زنده می کند. این آهنگ های نوستالژی که اکثرا بر روی کارتون ها و یا برنامه کودک ها ضبط شده بودند می تواند شما را به روز های دور ببرد. در ادامه 6 تا از بهترین آهنگ های نوستالژی برای دهه شصت و هفتاد را با هم می شنویم.

در این مطلب نگاهی داریم به آثار ماندگار ساخته شده برای کودکان. قطعاتی نوستالژی که در تولید آن اساتیدی نظیر بابک بیات، ناصر چشم‌آذر، مجید انتظامی و محمدرضا علیقلی و بهرام‌ دهقانیار نقش داشتند. با ما همراه باشید 

آهنگ شنیدنی خواهران غریب از مرحوم خسرو شکیبایی

فیلم خواهران غریب

 خواهران غریب به کارگردانی کیومرث پوراحمد بود که سال ۷۴ به نمایش درآمد. افسانه بایگان و خسرو شکیبایی بازیگران آن بودند. مادر من توسط ناصر چشم آذر آهنگسازی و توسط خسرو شکیبایی اجرا شد. قطعه سرشناس دیگر هم باز باران با ترانه با اجرای الهه حمیدی است.  

دانلود آهنگ فیلم خواهران غریب

آهنگ های عاشقانه دهه ۹۰ که در ذهنمان مانگار شدند

آهنگ های کلاه قرمزی از محمدرضا علیقلی

آهنگ کلاه قرمزی

 برنامه‌های نمایشی کلاه قرمزی و همچنین سه سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، سروناز و بچه ننه در دهه هفتاد و با آهنگسازی فوق‌العاده محمدرضا علیقلی به ماندگاری بالایی رسید. این مجموعه‌ها توسط حمید جبلی، ایرج طهماسب و مرضیه برومند ساخته و تولید شد.

آقای راننده یالا بزن تو دنده / برو به سمت تهرون / می‌خوام برم تلویزیون

دانلود آهنگ قدیمی فیلم کلاه قرمزی

 

آهنگ خونه مادربزرگه از بهرام دهقانیار

خونه مادربزرگه

بهرام دهقانیار یکی از معدود آهنگسازان متخصص این عرصه است که در کنار موسیقی کودکان، آهنگسازی و تنظیم پاپ نیز انجام داده است. مجموعه تلویزیونی عروسکی خونه مادربزرگه از سال ۱۳۶۶ و به کارگردانی مرضیه برومند روی آنتن شبکه دوم سیما رفت.

خونه مادربزرگه هزار تا قصه داره / خونه مادربزرگه شادی و غصه داره 

دانلود آهنگ خونه مادربزرگه

بچه های کوه آلپ از مجید انتظامی

بچه های کوه آلپ

 این کارتون ژاپنی در دهه شصت تولید و در تلویزیون ایران نیز پخش شد. تیتراژ آن بخشی از موسیقی متن انیمیشن زال و سیمرغ، ساخته مجید انتظامی بود که جایگزین موسیقی تیتراژ اصلی شد. استفاده از سنتور و ارکستر زهی به جذابیت این اثر ماندگار افزود.

دانلود آهنگ بچه های کوه آلپ

معروف ترین آهنگ های سنتی + دانلود

آهنگ بستنی ها از خانم بهار

بستنی ها

 محمود منتظم صدیقی؛ آهنگساز برنامه کودک بستنی‌ها بود. او همچنین موزیک برنامه‌های النگ و دولنگ و الستون و ولستون را نیز در دهه‌های شصت و هفتاد ساخت.

زود بگو حالا دست کی بالا / بستنیا بستنیا صد باریکلا

دانلود آهنگ بستنی ها

آهنگ مدرسه موش ها

مدرسه موش ها

 مدرسه موش‌ها نیز در دو سری و اوایل دهه شصت توسط همان تیم کلاه قرمزی ساخته شد. ترانه این آثار را ابوالقاسم ژرفا و صوفیا محمودی سرودند. ک مثل کپل و می‌رم مدرسه از جمله آثار ماندگار این برنامه بودند. 

دانلود آهنگ مدرسه موش ها

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    یادش بخیر واقعآروزهای خوبی داشتیم ونمیدونستیم

  • باقری از ساری ارسالی در

    واقعا از شنیدن آهنگهای تیتراژ کارتون و سریالهای قدیمی آدم خیلی دلتنگ میشه. چه روزای خوب و یک دلی و یکرنگی داشتیم ولی هزار حیف که زود مثل رود گذشت و دیگه برنگشت.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد